Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوریا پورسرخ یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام پوریا پورسرخ است. پوریا پورسرخ هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پوریا پورسرخ را ملاحظه می‌کنید.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بازیگر ، ورزشکار و بدنساز متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیک تولد لاکچری پوریا پورسرخ + عکس

او فرزند اول خانواده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر کوچکتر از خود به نام رضا دارد که هر سه نفر انها لیسانس دارند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

دلتنگی پوریا پورسرخ برای برادرش پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

بعد از بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در سال 94 و انتشار عکس های دو نفره اش با مهراوه شریفی نیا شایعه ازدواج این دو هنرمند منتشر شد که صحت ندارد

آنها 13 سال است بعنوان دوست و همکار کنارهم بازی می کنند.

فیلم‌جدید مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ + عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • سعدآباد پرحاشیه