Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از ظرفیت مناسبی برای تامین نیازهای داخلی و صادرات محصولات به کشورهای همسایه برخوردارند.

حمیدرضا ایزدی شامگاه سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت، کفپوش  و کالای خواب  و نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز بیان کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع فرش ماشینی و صنایع وابسته در فضایی به گستره یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در محل نمایشگاههای بین‌الملی فارس راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از صنعتگران و متولیان واحدهای تولیدکننده فرش ماشینی و صنایع وابسته، عنوان کرد: وظیفه ما حفظ این صنعت برای نسل‌های آینده و رساندنش به جایگاه اصلی آن است در این راستا ضرورت دارد تا مسولان ذی ربط  برای به نمایش‌گذاشتن این صنعت، صاحبان صنایع را حمایت کنند که سازمان صمت  همه تلاش خود را در این زمینه از جمله برگزاری نمایشگاه  به کار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در راستای فرمایش" مقام معظم رهبری "در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی  قطع حلقه‌های وابستگی و حمایت بیشتر از تولید کنندگان داخلی در دستور کار قرار گرفت این درحالی است که
تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور علاوه بر ظرفیت مناسب برای تامین نیازهای داخلی از ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات به کشورهای همسایه برخوردار هستند.

ایزدی با اشاره به اینکه ۵۱ درصد تولیدات این نمایشگاه را متخصصان و تولیدکنندگان استان فارس ارائه داده است گفت : ۴۳ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان صمت فارس با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد  ۲۳۰ غرفه به ارائه دستاوردهای تولید کنندگان می‌پردازند، افزود: انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت فارس لوازم خانگي لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران با تمرکز بر آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران از 18 تا 20 اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 14 در نشست‌های تخصصی حضور یابند و از ساعت 17 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

در این رویداد بین‌‌المللی 110 شرکت حضور دارند و وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و سازمان غذا و دارو شرکت‌کنندگان اصلی برگزاری این نمایشگاه هستند.

شرح خدمات شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان‌های دولتی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدی پیشگام در توزیع، اصناف، فروش الکترونیک، تجارت الکترونیک، بانک‌های اطلاعاتی، تجهیزات سیار و شبکه، ارائه کنندگان پهنای باند اختصاصی، ارائه کنندگان اینترنت، تجهیزات RFID، تجهیزات GPS، خودروسازان(کامیون،کامیونت ووانت)، موتورسازان، اتاق‌سازان، یخچال‌سازان، ترازو و باسکول، قفسه‌بندی و انبارداری، دکوراسیون، لیفتراک، واحدهای پایانه‌های فروش (POS)، بانک‌ها و موسسات مالی، شرکت‌های بیمه، فروش، پخش مویرگی، اتوماسیون، مالی، حسابداری، سیستم MS، شرکت‌های ترانزیت، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های انبارداری و شرکت‌های ترخیص کالا، صنایع و خدماتی هستند که در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران آخرین دستاوردهای این حوزه‌ها معرفی وارائه می‌شود.

برگزاری 17 نشست تخصصی و همایش جنبی با موضوعاتی نظیر بررسی وضعیت شرکت‌های دارویی در سال 1403 و چشم‌انداز 5 سال آتی، ارتباط سامانه‌های دولت و سامانه جامع تجارت، سامانه جامع انبارها(TTAC )، ضوابط و استانداردهای ATP، تاثیر فناوری‌های نوظهور بر افزایش بهره وری در صنعت پخش و لجستیک، روایتی متفاوت از TSProad ، روایتی متفاوت از دل FedEx، معرفی طرح کسب نو بانک تجارت، هوشمندسازی در فرآیند توزیع و پخش و تحول دیجیتال در صنعت پخش در عصر هوش مصنوعی، برنامه‌های جانبی این رویداد بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز