Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:29:32 GMT

جشنواره مدارس فوتبال پسران کشور در تنکابن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۱۵۰۸

جشنواره مدارس فوتبال پسران کشور در تنکابن آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دراین جشنواره ۱۶ تیم از ۹ استان کشور حضور دارند  و طی مدت سه روز  در زمین چمن فوتبال شهید شیرودی تنکابن با همدیگر رقابت خواهند کرد .

 فرماندار تنکاین در آئین افتتاحیه این جشنواره با  گرامیداشت یاد و خاطره احسان زروج  پیشکسوت فقید فوتبال این شهرستان گفت : مدارس فوتبال نقش اساسی ومهمی در شناسایی استعدادهای فوتبال پایه دارد و باید استعدادهای این رشته ورزشی را  شناسایی و در جهت تربیت آنها گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید امیر حسینی جو افزود : با توجه به تغییر سبک زندگی و رویکرد خانواده‌ها نسبت به فعالیت‌های ورزشی و مخصوصاً فوتبال و درک اهمیت و جایگاه ورزش از جانب آن‌ها، می‌بایست از این ظرفیت ها ایجاد شده با هدف کشف، پرورش و هدایت استعدادهای این رشته ورزشی در مسیر پیشرفت و رسیدن به جایگاه حرفه‌ای استفاده کرد.

وی تقویت مربیان و کادر فنی مدارس فوتبال را ضروری دانست و اظهار داشت : مربیانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید با علم روز فوتبال آشنا باشند و بدون هیچگونه دغدغه ای دانش خود را به آینده سازان ایران اسلامی انتقال بدهند .

حسینی جو یادآور شد : رشد و گسترش مدارس فوتبال و سایر رشته های ورزشی می تواند بر کاهش آسیب های اجتماعی در کشور موثر باشد و باید در این مسیر گام های موثرتری برداشته شود.

رویکرد اصلی مدارس فوتبال شناسایی هدفمند و کشف استعدادهای برتر در سنین پائین برای حضور در رده های سنی بالاتر و ورود به تیم های باشگاهی ، ملی و پرورش نسل آینده فوتبال است.   

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال تنکابن مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تنکابن مازندران فوتبال تنکابن مازندران مدارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ امیرحسین طاهری گفت: از هزار و ۱۲۹ اثر که در بخش‌های داستان کوتاه، شعر طنز، کاریکاتور، چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی از ۱۲۱ رسانه کشوری به دبیرخانه هشتمین جشنواره «طنز پهلو» ارسال شده بود، از صاحبان ۲۰ اثر برگزیده تجلیل شد.

وی افزود: طنز پردازان تهرانی بیشترین سهم آثار ارسالی را در این جشنواره داشتند.

فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در این جشنواره گفت: قرار است طنز به صورت یک رشته دانشگاهی به فهرست رشته‌های آموزش عالی اضافه شود تا نخبگان طنز به صورت آکادمیک در این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این جشنواره با بیان اینکه طنز گل آقا طنزی عالمانه بود گفت: طنز گل آقا چهارچوب دارد، زیرا در عین حال که به مشکلات می‌پرداخت، هدفش اصلاح مشکل بود و این باید برای نسل جدید طنزپردازان یک الگو باشد.

کیومرث صابری فومنی ملقب به گل آقا ، نویسنده ، طنز نویس و معلم ایرانی که صاحب هفته نامه طنز"گل آقا " بود ، ۷ شهریور ۱۳۲۰ به دنیا آمد و ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ از دنیا رفت.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند