Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، مرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور با حضور هشت تیم منتخب مناطق مختلف کشور در اصفهان بررگزار شد.

هشت تیم شهرداری های کرج، رشت، اصفهان، سنندج، بوشهر، مشهد، شهرکرد و ساری با کسب عناوین اول مناطق مختلف در مرحله نهایی که به مدت سه روز(۱۷ تا ۲۰ مهر) به میزبانی اصفهان برگزار شد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم شهرداری شهر ساری قهرمان، شهرداری شهر رشت مقام دوم و شهرداری شهر اصفهان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

محمد عشقی رئیس دبیرخانه شبکه ورزش شهرداری های و دهیاری های کشور مسئولیت این دوره از مسابقات را برعهده داشت.

کد خبر 5325685

منبع: مهر

کلیدواژه: مینی فوتبال شهرداری ها ساری تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان حمید سجادی تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تکواندو تیم ملی کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال محمدرضا گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد