Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:42:07 GMT

دوری طولانی مدت واران از میادین

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۱۸۴۰

دوری طولانی مدت واران از میادین

باشگاه منچستریونایتد دوری طولانی مدت مدافع فرانسوی این تیم را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد بعد از مصدومیت مدافعش هنگام بازی در تیم ملی فرانسه، خبر رسمی در مورد آخرین وضعیت او را منتشر کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: "رافائل واران در فینال لیگ ملت های یوفا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و فعالیت ها برای بازگشت به میادین را در باشگاه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند هفته بیرون از لیست برای بازی‌ها خواهد بود." انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد رافائل واران لیگ برتر انگلیس مصدوم منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید