Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شرایط کرونایی در استان بوشهر، گفت: از دو هفته قبل نماز جمعه در استان و مراکز استان برگزار می‌شود؛ ضمن آنکه دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مد نظر قرار دارد. آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شرایط کرونایی در استان بوشهر، گفت: از ۱۵ روز پیش استان به حالت عادی برگشته است، بخش جنوبی استان آبی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: از دو هفته قبل نماز جمعه در استان و مراکز استان برگزار می‌شود؛ ضمن آنکه دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مد نظر قرار دارد.   وی با بیان اینکه در دوران بحران کرونا قرارگاه بزرگ سیدالشهدا علیه السلام زیر نظر نمایندگی ولی فقیه در استان ایجاد شد، گفت: این قرارگاه به مدلی برای حمایت از بیماران کرونایی تبدیل شد. با خرید تجهیزات پزشکی و در اختیار قرار دادن آن برای بیمارستان‌ها و بیماران کمک‌های شایانی را در این عرصه به مردم انجام داد و توانست از ظرفیت‌های موجود که بلااستفاده مانده بود استفاده کرده و آن را احیا کند.     بیشتر بخوانید: آیت الله خاتمی: تحرکات جدید در دستگاه قضا مایه امید است   انتهای پیام/ برچسب ها: نماز جمعه کرونا امام جمعه بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا امام جمعه بوشهر نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان فارس اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد