Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله شمیرانی صبح چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز که با حضور امام جمعه، فرمانده انتظامی، بخشداران، شهردار و اعضای شورای تأمین شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از ستون‌های استوار امنیت پایدار و مظهر اقتدار و نظم و امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مهم را ثمره ایثار، فداکاری و خدمت گزاری خالصانه همراه با هوشمندی، اقتدار، کارآمدی و توانمندی فرماندهی و نیروهای فداکار و شجاع و فرزندان ملت و کشور عزیزمان در نیروی انتظامی دانست.

فرماندار چهارباغ تصریح کرد: حضور فرماندهی انتظامی به عنوان یک رکن اصلی در چهارباغ به ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه در نخستین روزهای استقلال این شهرستان حمایت شورای تأمین استان و به ویژه فرماندهی انتظامی استان منجر به استقلال و استقرار فرماندهی انتظامی چهارباغ شد، خاطرنشان کرد: با استقلال فرماندهی انتظامی شهرستان در زمینه‌های مختلف به ویژه مقابله با سوداگران مرگ و فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نقش‌آفرینی در مدیریت کرونا و تنظیم بازار در چهارباغ و همچنین مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به صورت اصولی و زیرساختی با حمایت همه‌جانبه و محوریت نیروی انتظامی به خوبی عمل شده است.

شمیرانی گفت: تاکنون ۴۵ طرح کلی و نقطه‌ای برای مقابل با جرایم خرد و کلان در چهارباغ اجرا شده که باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است.

وی تصریح کرد: با جذب اعتبارات دولتی و کمک خیرین امنیت ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان بازسازی و ظرف ده روز آینده به بهره برداری می‌رسد و ساختمان محل استقرار پلیس‌های تخصصی هم در حال آماده سازی است که در این زمینه انسجام و همدلی در بین مسئولین و مردم باعث یک کار جهادی شده است.

کد خبر 5326528

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته ناجا فرمانداری چهارباغ بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان نیروی انتظامی شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها ایلام شیراز فرماندهی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند