Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که زمان زیادی به شروع بازی های لیگ برتر و لیگ یک باقی نمانده 24 باشگاه هنوز موفق به ثبت نام در سازمان لیگ برای دریافت کارت اعضای تیم خود نشده اند. 

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در این باره می گوید: اولین باشگاهی که مدارک کادر فنی و بازیکنان خود را برای ارایه دریافت کارت بازی ها به سازمان لیگ ارایه داد باشگاه سپاهان بود که جا دارد من از مدیر این تیم رضا فتاحی و هم چنین مدیریت این باشگاه تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه باشگاه های پرسپولیس – استقلال – تراکتور و نساجی هم مدارک اعضای تیم خودرا به سازمان لیگ ارایه دادند که رفتار این باشگاه ها هم شایسته قدردانی است. به خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال.

امام وردی از پرسپولیس و سرکار خانم نعمتی از استقلال هم برای ثبت مدارک خود در سازمان لیگ زحمات زیادی را متحمل شدند که به شخصه از آنها قدردانی می کنم اما از دیگر باشگاه های لیگ برتری که 11 باشگاه هستند هنوز هیچ خبری نیست. در لیگ یک هم اولین باشگاهی که مدارک اعضای کادر فنی و بازیکنان خود را به سازمان لیگ ارایه داد ملوان بود که این نشان از حرفه ای گری پژمان نوری مدیریت باشگاه و هم چنین نوری زاد مدیر تیم دارد. به دنبال باشگاه ها ملوان تیم های استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد – مس کرمان و مس شهر بابک هم برای حضور در فصل جدید بازی ها ثبت نام کرده اند که رفتار این باشگاه ها هم شایسته قدردانی است اما 13 باشگاه دیگر دسته اولی هنوز به ما مراجعه نکرده اند.

این در حالی است که من بارها و بارها در مصاحبه ها و مکاتبات خود با باشگاه ها تاکید کردم ریجستر کردن تیم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند اما متاسفانه باشگاه های ما به بی نظمی عادت کرده اند که این اصلا خوب نیست. اکنون و به دلیل تعلل باشگاه ها به منظور ثبت نام در بازی ها همکاران من در سازمان لیگ مجبور هستند روز جمعه هم به سر کار بیایند. این ها هر سرعتی هم داشته باشند به دلیل محدودیت زمان قدر نخواهند بود در فرصت باقی مانده همه پرونده ها را بررسی و در نهایت کارت بازی ها را صادر کنند و در این صورت تقصیر بر عهده باشگاه ها خواهد بود و از هم اکنون می گویم اگر باشگاهی در ریجستر کردن همه اعضای خود به منظور حضور در بازی ها دچار اشکال شد نباید سازمان لیگ را مقصر بداند. 

 

فریبرز محمود زاده در پاسخ به این سوال که ممکن است در هفته نخست بازیها چند مسابقه برگزار نشود؛ گفت: ما برای برگزاری بازی ها برنامه ریزی کرده ایم و هر تیمی موفق به حضور در زمین نشود صورت جلسه می شود و کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. هم اکنون تیم بادران نتوانسته مجوز خروج از امتیاز را بگیرد تا امتیاز این تیم به شمس آذر قزوین منتقل شود. از سویی تیم استقلال ملاثانی هم درگیری مالکیتی دارد. به شخصه امیدوارم در فرصت باقی مانده مشکل این تیم ها حل شود. طبق قانون مسئولین برای برگزاری بازی ها در زمین حاضر می شوند و هر مسابقه ای برگزار نشود قانون در مورد آن تصمیم گیری می شود.

سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده سازمان لیگ باشگاه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است