Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،جبار زندی از پاکبانان شهرداری سنندج که در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان اولین نفر علی‌البدل انتخاب شده بود، با انتخاب «سیدانور رشیدی» بعنوان شهردار سنندج وارد پارلمان محلی شد.

مراسم تحلیف جبار زندی نفر اول اعضای علی‌البدل شورای شهر سنندج با حضور معاون فرماندار و اعضای شورای شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج و انتخاب سیدانور رشیدی به عنوان شهردار سنندج؛ جبار زندی از پاکبانان خدوم و زحمتکش شهرداری سنندج که در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج با کسب آراء لازم به عنوان اولین نفر علی البدل انتخاب شده بود وارد پارلمان محلی شد.
با حضور جبار زندی در شورای شهر تعداد کارکنان شهرداری که موفق شده بودند در دوره ششم به شورای شهر سنندج راه پیدا کنند؛ به سه نفر رسید.
اسعد فریدی، سالار علی ویسی و جبار زندی از کارکنان شاغل در شهرداری سنندج هستند که در انتخابات شورای اسلامی دوره ششم موفق شدند با رای شهروندان سنندجی به عنوان عضو شورا انتخاب شوند.

جبار زندی دارای مدرک کارشناسی حرفه‌ای مدیریت و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است.

احتمال ریشه کنی ویروس کرونا تا پایان مهر در قروه

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه گفت: آمار تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در سطح شهرستان از روزانه ۳۰۰۰نفر تزریق به ۱۱۱ هزار دز افزایش پیدا کرده است.

 مسعود معتمدی در ادامه تصریح کرد: در طرح واکسیناسیون همگانی مردم علیه کووید ۱۹ در مرحله ۷۵ هزار دز و در مرحله دوم ۳۶ هزار دز به مراجعه کنندگان تزریق شده است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در قروه اظهار کرد:انتظار می‌رود در صورت حفظ تزریق ۲۵۰۰ تا ۳ هزار نفر در روز تا پایان مهر ماه برای همیشه از شر ویروس کرونا در شهرستان نجات پیدا کنیم.

معتمدی در ادامه افزود: به دلیل استقبال نکردن مردم برخی روستاها میزان واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در سطح شهرستان بیشتر است و این شرایط موجب می‌شود شاهد افزایش مرگ و میر و بستری ناشی از شیوع ویروس کرونا باشیم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان قروه گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری تمان مناطق شهری و روستایی که میزان مراجعه کنندگان دریافت واکسن کرونا کمتر بوده رسانه‌ای شود تا مردم شاهد پیشرفت پیک‌های بعدی شیوع ویروس کووید ۱۹ در این مناطق باشند.

میزان رضایتمندی مردم قروه از پلیس۹۶درصد است

فرمانده انتظامی شهرستان قروه از برنامه های هفته ناجا بر اجرای برنامه های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواده محترم آنان، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها و ... خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، علیرضا صفری در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در قروه گفت: دیدار با امام جمعه، دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اجرای صبحگاه عمومی، دیدار با جانبازان و آزادگان و ایثارگران، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد، برگزاری مانور موتورسیکلت سواران قانونمند از برنامه‌های مهم هفته ناجا در قروه است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در ۶ ماه نخست سالجاری افزود: در مرکز فوریت‌های پلیسی تعداد کل تماس‌های انجام گرفته شهروندان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش و طبق نظر سنجی صورت گرفته اعتماد و رضایت‌مندی شهروندان به پلیس هم ۹۶ درصد است.

وی در ادامه افزود: تعداد پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها ۸۰ درصد افزایش و تعداد پرونده‌های منجر به سازش۱۱۰درصد افزایش داشته است.

صفری گریزی هم به جرائم صورت گرفته در سطح شهرستان زد و اظهار کرد: میزان جرائم کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است، همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان قروه ضمن اقدامات ایجابی هم چون آموزش‌های همگانی با اجرای طرح‌های امنیت محله محور در سطح محلات شهرستان به دنبال ایجاد امنیت و احساس امنیت برای شهروندان است، با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت شهروندان می‌شوند به شدت برخورد قانونی خواهد نمود.

فرمانده نیروی انتظامی قروه افزود: با توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، آموزش کارشناسان تصادفات، آموزش مدارس، مساجد و ادارات با برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل مطلوب سایر دستگاه‌ها آمار تصادفات و تعداد فوتی‌ها ۶۶ درصدکاهش یافته است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قروه، در زمینه مبارزه با مواد مخدر ۱۶۴ درصد افزایش کشفیات وحود داشته است و در طرح جمع آوری معتادان متجاهرافزایش ۵۱ درصدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا گفت: پلیس فتا ماموریت رصد فضای مجازی را به صورت مستمر و شبانه روزی به خوبی انجام داده است و شناسایی صفحات و سایت‌های خبری فعال ۲۵ درصد افزایش داشته است.همچنین در زمینه کشف جرائم شاهد روند افزایشی ۱۵ درصدی بودیم.

صفری در ادامه افزود: در زمینه کنترل و نظارت شهروندان بر عملکرد پلیس تماس و مراجعه حضوری به بازرسی ۴ درصد، پیشنهادات ۸۷ درصد،تقدیر از ماموران ۶ درصدافزایش داشته است، همچنین میزان شکـایات ۱۰۰درصد، انتقادات ۱۴ درصدکاهش داشته است.

وی بر نقش مردم در همکاری با پلیس تاکید کرد و گفت: موفقیت نیروی انتظامی قروه در تمامی زمینه‌ها با همکاری اقشار مختلف مردم امکان پذیر بوده است طوریکه همچنین فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانشگاه علوم انتظامی فرمودند، اقدامات به موقع نیروی انتظامی موجب آبرو و افتخار نظام اسلامی است که رهنمودها نشان از رضایت خاطر ایشان از فعالیت‌ها و حرکت در مسیر درست ناجا است.

گفتنی است در پایان این نشست خبری فرمانده انتظامی قروه از تلاش‌های خبرنگار فارس و سایر خبرنگاران این شهرستان در پوشش و بازتاب اخبار این فرماندهی تقدیر کرد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج شورای شهر انتخابات شهرداری افزایش داشته نیروی انتظامی شورای اسلامی شهرستان قروه ویروس کرونا درصد افزایش شهر سنندج شورای شهر تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه