Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:54:01 GMT

نسخه دستی تارا با ۴ ستاره وارد جدول کیفیت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۲۳۷۲

نسخه دستی تارا با ۴ ستاره وارد جدول کیفیت شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، تارا با گیربکس دستی در نخستین ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طبق هدف کیفی تعیین شده از سوی ایران خودرو با چهار ستاره کیفیت وارد جدول شد.

دستیابی به سطح کیفی پنج ستاره برای محصول تارا اتوماتیک در بدو ورود به جدول ارزشیابی نیز از اهداف پیش روی این خودروساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت کیفی در تمامی فرآیندهای تولید محصولات ایران خودرو به ویژه محصول جدید تارا به صورت مستمر صورت می‌گیرد و کسب چهار ستاره در بدو ورود به جدول ارزشیابی در شرایط کنونی تحریمی، دستاورد مهمی به شمار می‌رود.

خودروساز بزرگ کشور، در صدد است تا با استمرار اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت، با قوت بیش‌تر مسیر بی پایان کیفیت را ادامه داده و با حفظ و ارتقای کیفیت در کنار تنوع محصولات، گام‌های مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان بردارد.

کد خبر 5326551

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی خودروسازان کسب و کار اطفای حریق گروه خودروسازی سایپا صنعت چرم طراحی سایت ماسک طبی حریق ویروس کرونا خرید آنلاین آموزش آنلاین سیستم ایمنی روابط عمومی واحد صنعتی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی صبح شنبه در همایش استانی خیرین مدرسه یار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دستگاه آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما می‌باشد و کاری که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند از جهات مختلف ارزشمند است.

وی ادامه داد: انجام کار خیر در حوزه آموزش و پرورش نیز دارای ارزش افزوده هست، به خصوص که این کار در یک استان پهناور همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد چرا که این خطه، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی بوده و یکی از این ظرفیت‌ها وجود نیروهای با استعداد هست که متأسفانه به درستی شکوفا نشده و مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و خداوند متعال را برای این نعمت، موهبت و لطفی که شامل حالشان کرده شکرگزاری کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از توسعه کمی مدارس کیفیت بخشی به آن‌هاست و در این خصوص نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هستیم که از جمله کمبودهای ماست و باید در راستای آموزش نیروها برنامه‌ریزی صورت گیرد و باید دقت کنید که مدارس پس از ساخت رها نشوند و در گام بعد باید تلاش کنید تا کیفیت خدمات در مدارس ارتقا پیدا کند.

محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و بسیاری از روستاها پراکنده هستند و طبعأ ساخت مدارس در همه این نقاط امکان پذیر نیست و باید در نقاطی با تمرکز جمعیت ساخت مدارس شبانه‌روزی را دنبال کنیم که در این صورت با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس فرصت تعلیم و تربیت بیشتر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کد خبر 6089702

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند