Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام یزدی گفت: هر چقدر با مسئولان فدراسیون تماس گرفتم تا علت خط خوردن ناگهانی ام از تیم ملی تنیس را جویا شوم کسی پاسخ تلفنم را نداد. به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس ایران عازم مسابقات گروه چهار دیویس کاپ است. ترکیب تیم ملی مدتی پیش از سوی فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی اعلام شد که نام حسام یزدی در بین چهار نفر بود اما در آستانه اعزام تیم، ناگهان خط خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی در گفتگو با ایسنا در مورد علت خط خوردنش  از ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات دیویس کاپ در دقیقه ۹۰، بیان کرد: از دیروز که ترکیب تیم ملی اعلام شد، همه از من می‌پرسند چرا خط خوردم و خواستم این مسئله را توضیح بدهم. در این شش ماه که اردوی تیم ملی آغاز شده من در تمام تمرینات حضور داشتم و هیچ مشکل آسیب دیدگی یا انضباطی نداشتم. از طرفی در تمام مسابقاتی که برگزار شد تا فینال پیش رفتم و در لیگ برتر ایران به همراه تیمم  اول شدم. همچنین در این چند سال اخیر یا در جایگاه اول یا دوم رنکینگ ایران قرار داشتم. من از لحاظ فنی یا آسیب دیدگی مشکلی نداشتم و تنها دلیل خط خوردنم خصومت شخصی یکی از افراد مسئول در فدراسیون است. البته این مسئله به دو سال پیش برمی‌گردد و او به من گفته بود که یک روزی زهر خود را می ریزد و این کار را هم انجام داد. در حالی که تیم پای پرواز بود ترکیب تیم ملی اعلام شد تا دیگر هیچ کاری از دست من برنیاید.

یزدی در پاسخ به این پرسش که اگر از لحاظ فنی مشکلی نداشته است، مگر می توانستند او را کنار بگذارند و یا انتخاب ترکیب تیم ملی با سرمربی نبوده است؟ تصریح کرد: الان می‌بینید که این کار را انجام دادند و در جلسه ای ترکیب را اعلام کردند. واکنش سرمربی تیم ملی هم به خط خوردن من این بود که اشکال ندارد و ان‌شاءالله مسابقات بعدی! با تغییر رئیس فدراسیون این امیدواری را داشتم که ممکن است دیگر خبری از انتخاب‌های سلیقه‌ای در تیم ملی نباشد اما الان می بینم که نه تنها شرایط بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است. همه می توانند به سایت فدراسیون مراجعه کنند و ببینند که من چند مقام اول  و دوم در این سالهای اخیر داشته‌ام.

تنیس‌باز ایران در پاسخ به این پرسش که پیگیری نشده که علت خط خوردن چه چیزی بوده است؟ گفت: چندین مرتبه با آقای عزیزی و ضیا آذری رئیس و دبیر فدراسیون تماس گرفتم اما جواب تلفنم را ندادند. حتی با سرمربی همه خواستم دوباره صحبت کنم پاسخ تلفنم را نداد تا مشخص شود علت خط خوردن من چه چیزی بوده است. به هر حال وقتی نام من از سوی خود فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال شده بود بنابراین باید خط خوردن من توجیه منطقی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تنیس مسابقات دیویس کاپ تنيس تیم ملی تنیس مسابقات دیویس کاپ ترکیب تیم ملی علت خط خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز جمعه ۷ اردیبهشت با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.   لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسور‌هایی از کشور‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا بار دیگر این عنوان به تنیسور‌های نوجوان کشورمان برسد.   تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی است. ­

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران