Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تمرین استقلال که قرار بود در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شود، در این مکان انجام نشد و با توجه به مشکلات ایجاد شده، استقلالی‌ها مجبور به حضور در سالن بدنسازی شدند. یکی از دلایل برهم خوردن جلسه تمرین تاکتیکی استقلال، تجمع هواداران مقابل درب ورودی ورزشگاه صنایع دفاع بود که حاشیه‌هایی را ایجاد کرد چون این مجموعه ورزشی در واقع جزو اماکن نظامی محسوب می‌شود و قواعد خاصی باید پیرامون آن رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها وقتی دیدند شرایط برای تمرین آنها روی زمین چمن میسر نیست و جور شدن علی‌رغم میل باطنی راهی سالن بدنسازی شوند تا بازیکنان حداقل وزنه بزنند و یک روز را به طور کامل از دست ندهند.

تجمع هواداران

استقلالی‌ها راهی سالن بدنسازی شدند ولی تعدادی از هواداران که البته زیاد هم نبودند، آگاهی از محل تمرین آن‌ها خودشان را به نزدیکی درب ورودی سالن مورد نظر رساندند تا داستان حضور آنها در نزدیکی بازیکنان همچنان تداوم پیدا کند. ماجرایی که هنگام برگزاری تمرینات استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب تقریباً به صورت همه روزه تکرار می‌شد و وجود نگرانی و درخواست بازیکنان مبنی بر دیگی از وقوع این اتفاق ،هواداران همه روزه خودشان را به نزدیک زمین چمن مجموعه انقلاب می‌رساندند و بعضی از آنها حتی نهایت تلاش خود را نیز انجام می‌دادند تا با چهره‌های مورد علاقه خود عکس یادگاری نیز بگیرند!

اشتباه نکنید

پس از پایان تمرین بدن‌سازی استقلال، بیژن طاهری که به عنوان سرپرست کاملاً در جریان اتفاقات رخ داده قرار داشت و چون خودش کار فنی انجام داده، به خوبی می‌دانست از دست رفتن یک جلسه تمرین تاکتیکی به فاصله چند روز مانده تا آغاز فصل چقدر می‌تواند برنامه‌های کادر فنی را برهم بزند، سراغ هواداران تجمع کرده در بیرون سالن رفت و دقایقی برایشان صحبت کرد تا آنها را متوجه وضعیت حساس استقلال کند. طاهری خطاب به هواداران گفت :می‌دانم به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانید وارد ورزشگاه شوید و دلتان برای بازیکنان تنگ شده است. این را هم می‌دانم که کوچک‌ترین قصدی برای ضربه زدن به استقلال ندارید و اتفاقاً با تمام وجود می‌خواهید تیم محبوبتان در مسابقات این فصل موفق شود. باور کنید ما هم دقیقاً همین نظر را داریم و دلمان می‌خواهد نتایجی بگیریم که شما خوشحال شوید ولی باید بستر کار فراهم شود. شرایط تمرینات کاملاً متفاوت و بسیار حساس است. نباید در چنین مقطعی یک جلسه کار تاکتیکی استقلال از بین برود. من می‌دانم که در تجمع شما هیچ نیت بدی وجود ندارد ولی این کار اشتباه است چون ناخواسته به استقلال ضرر می‌زند. همین اشتباهات جمع می‌شود و در نهایت موجب عدم قهرمانی خواهد شد. با این اشتباهات ناخواسته قهرمانی را از استقلال نگیرید. هنگام برگزاری تمرینات در مقابل محل انجام آنها تجمع نکنید. این مسئله جدا از اینکه تمرکز تیم را برهم می‌زند، به واسطه شیوع ویروس کرونا هم فوق‌العاده خطرناک است و خدای‌نکرده می‌تواند برای شما و کل مجموعه استقلال دردسرساز شود.

پس از حرف‌های سرپرست استقلال ،هواداران بدون کوچک‌ترین اعتراضی آنجا را ترک کردند و بعضی از آنها تأکید داشتند که تا آرام شدن اوضاع دیگر برای ملاقات با بازیکنان به اطراف محل تمرین نمی‌آیند.

واکنش سرپرست استقلال به خروج یک بازیکن از لیست

بیژن طاهری همچنین در مورد بحث مشکل برگزاری تمرینات استقلال در صنایع دفاع گفت: درصدد حل این مشکل هستیم. مدیریت باشگاه تلاش می‌کند این موضوع حل شود تا استقلال یک مجموعه مستقل برای برگزاری تمرین داشته و کادر فنی دغدغه‌ای نداشته باشد. 

طاهری در رابطه با قرار گرفتن نام احمد موسوی در لیست خروج استقلال گفت: نظر کادر فنی این بود که موسوی از جمع ما جدا شود. موسوی می‌تواند قوی‌تر شود و سال بعد بار دیگر سراغ او بروند. فوتبال حرفه‌ای است، همانطور که احمد حرفه‌ای برخورد کرد. برای او در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بیژن طاهری استقلال بیژن طاهری برگزاری تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!