Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بها الدین حسینی در نشست شورای پدافند غیرعامل برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: در حالی که کشور از پیک پنجم خارج شده است اما مهاباد هنوز در این پیک قرار دارد و با توجه به اینکه در اواسط آبان ماه و رسیدن فصل سرما کشور احتمالاً وارد پیک ششم خواهد شد، شهرستان مهاباد همزمان شاهد اوج گیری هر دو پیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان مهاباد ۵ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند و آمار کل فوتی‌های این شهرستان به ۵۳۰ نفر افزایش یافت.

حسینی افزود: لازم است محدودیت‌های وضعیت قرمز در شهرستان کاملاً رعایت شود و کمیته مدیریت خطر بر اساس آئین نامه بیمارستانی با محوریت ایمنی بیمارستان نیز بر همین اساس تشکیل شده است.

خشایار صنعتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد نیز گفت: یکی از مسائلی که مورد توجه است تهیه نقشه جامع وکامل خطر پذیری و آسیب پذیری شهرستان و نقشه اسکان اضطراری و فراهم کردن بسترهای ارتباطی برای اعضای ستاد بحران شهرستان است.

اصلاح نقاط حادثه خیز و پرخطر، ایمن سازی محورهای مهاباد-سردشت و مهاباد-ارومیه با نصب گاردریل و نیوجرسی، ایجاد پست تأمین برق ۱۳۲ کیلو واتی شهر خلیفان برای کاهش قطعی برق در این منطقه، شاخه‌زنی درختان و تعویض خطوط برق شهری به طول ۳۶ کیلومتر و مدیریت مصرف آب و بهره‌برداری صحیح از منابع آبی از دیگر اقداماتی بود که در این نشست مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5326599

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانداری مهاباد شبکه بهداشت و درمان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان نیروی انتظامی شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها ایلام شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت