Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان شیلات ایران از رتبه بیست و ششم کشور در صید و صیادی جهان خبر داد و گفت: از نظر ناوگان صید و صیادی در غرب اقیانوس هند، رتبه نخست را داریم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان شیلات ایران، نبی اله خون میرزایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی،گفت: در صید و صیادی جهان، ایران رتبه بیست و ششم را دارد و در اقیانوس هند رتبه دوم و در غرب اقیانوس هند از نظر ناوگان و صید در رتبه نخست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار صیاد در عرصه تولید فعال است، تصریح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده، میزان تولیدات سازمان شیلات در سال گذشته می‌بایست یک میلیون و ۳۷۳ هزار تن می‌بود که به دلیل مشکلات مختلف توانستیم یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار تن آن را محقق سازیم.
رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه در موضوع پرورش ماهی در قفس باید فعالیت‌های خود را توسعه دهیم، گفت: با بومی‌سازی دانش پرورش ماهی در قفس، به خودکفایی ۹۵ درصدی در تأمین تجهیزات قفس دست پیدا کردیم.
وی درباره تحقق فعالیت صیادی اظهارداشت: طبق برنامه تولید ۶۶۰ هزار تن مدنظر قرار گرفته بود که با تلاش مضاعف عدد ۷۱۵ هزار تن ثبت و همچنین در بخش آبزی‌پروری ۹۱ درصد برنامه محقق شده است.     بیشتر بخوانید: بومی سازی ۹۰ درصدی در بخش آبزیان/ سازمان شیلات ایران در تراز تجاری و صادرات جلوتر از برنامه است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی صیادی صید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صیادی صید سازمان شیلات ایران اقیانوس هند هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲