Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالوهاب هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با گرامیداشت  هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: باید با افزایش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی در زمینه پدافند غیر عامل، از منابع ملی و حیاتی صیانت کرد و آسیب های احتمالی را به حداقل رساند.

وی به اهمیت شناخت جامعه از مباحث پدافند غیرعامل تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و منسجم برای تهیه برنامه های آموزشی با هدف تشریح ماهیت این مبحث برای مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خاطر نشان کرد: پدافند غیر عامل یکی از اصول و ارکان اصلی حفظ ثبات و امنیت در کشور است.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به افق پیش بینی شده در مسیر استقرار سیستم سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل، همه باید با هوشیاری و درایت نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت زیر ساخت های حیاتی اقدام کرده و برای رفع نارسایی و ارتقا سطح آمادگی دستگاه های اجرایی در مواجه با تهدیدات امنیتی به ویژه در خصوص زیر ساختهای حیاتی و حساس در جامعه تلاش کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان با اشاره به برنامه های تدوین شده هفته پدافند غیر عامل در شهرستان از برگزاری دوره های آموزشی در سطح ادارات، رزمایش و مانور هفته پدافند غیر عامل، آموزش همگانی در بهینه سازی مصرف منابع انرژی، آب و برق ، اجرای اقدامات پیشگیرانه در نقاط حادثه خیز در هنگام بحران بلایای طبیعی به عنوان بخشی از برنامه ها این هفته نام برد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان هفته پدافند پدافند غیرعامل هاشمی پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدنی از جان گرفتن هیرمند، شاهرگ حیاتی سیستان

تصاویر دیدنی از جان گرفتن هیرمند، شاهرگ حیاتی سیستان

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • تصاویر دیدنی از جان گرفتن هیرمند، شاهرگ حیاتی سیستان
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد