Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:15:37 GMT

نتایج هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی + جدول

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۳۱۶۲

نتایج هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی + جدول

در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم های عربستان، ژاپن و عمان در گروه B به ترتیب با شکست تیم های چین، استرالیا و عمان وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا و در گروه B این مسابقات، شب گذشته تیم عربستان به مصاف تیم چین رفت که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر ۲ تیم عربستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان با این پیروزی و با توجه به شکست استرالیا مقابل ژاپن، با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول گروه B شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، شرایط خوبی را برای خود در این گروه ایجاد کرد.

در بازی دیگر گروه B عمان با نتیجه سه بر یک از سد ویتنام گذشت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۶ امتیاز و تنها با تفاضل بیشتر نسبت به ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفت. ویتنام نیز بدون امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

این در حالی است که در دیگر مسابقه این گروه ژاپن با نتیجه ۲ بر یک استرالیا را شکست داد و خود را از پایین جدول بالاتر کشاند. این دیدار که یکی از مهم‌ترین بازی‌ها گروه بود با برتری ژاپنی‌ها در خانه همراه شد تا استرالیا که سایه به سایه با عربستان همراه بود صدرنشینی احتمالی در هفته چهارم را از دست بدهد.

در گروه B رقابت‌ها عربستان در جایگاه اول و تیم‌های استرالیا، عمان، ژاپن، چین و ویتنام به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

جدول پایان هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی فوتبال به شرح زیر است:

کد خبر 528494

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسابقات مقدماتی جام جهانی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقدماتی انتخابی جام جهانی مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2020 استرالیا ژاپن عربستان عمان برانکو ایوانکوویچ ویتنام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی