Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت بودجه 1401 بهتر از سنوات گذشته خواهد بود. اصلاح ساختار محتوایی بودجه در سال آینده متناسب با شرایط جدید کشور خواهد بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پورابراهیمی: وضعیت بودجه 1401 بهتر از سنوات گذشته خواهد بود اصلاح ساختار محتوایی بودجه در سال آینده متناسب با شرایط جدید کشور خواهد بود هفته آینده با رئیس سازمان برنامه و بودجه نشست خواهیم داشت متاسفانه تلاش ما برای اصلاح بودجه در دولت دوازدهم به نتیجه نرسید   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پورابراهیمی: اتکا به درآمد‌های نفتی در بودجه 1401 حتما کاهش پیدا خواهد کرد باید از تجربه سال‌های گذشته در فروش نفت استفاده کنیم اصلاح رسیدگی به نحوه رسیدگی لایحه بودجه در حال بررسی در مجلس شورای اسلامی است اتکا به منابع نفتی برای دور زدن تحریم‌ها باید در مسیر دیگری دنبال شود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدرضا پور ابراهیمی کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده