Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر «رضا شجاعی» افرود: بیمارستان ولی عصر(عج) اراک تنها مرکز درمانی پاک (از لحاظ کرونایی) است اما جایگاه مخصوصی برای بیماران مبتلا در حین بستری در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: بخش ایزوله این بیمارستان برای مبتلایان به کرونا دارای چهار تخت است که پس از طی مراحل ایزوله سازی به سایر سانترها و مراکز درمانی برای درمان قطعی تر اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بیمارستان ولی عصر(عج) اراک گفت: افراد بستری و مراجعه کنندگان به این مرکز، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌اند به طوری‌ که به طور میانگین بستری ۱۹۰ مراجعه کننده در روز به ثبت می‌رسد.

دکتر شجاعی افزود: سانحه دیدگان و بیماران تصادفی، مغزی و عروقی عمده مراجعه کنندگان به این مرکز هستند و اکثر آنان نیز در سنین فعال یعنی بین ۳۰ تا ۵۰ سال و برخی در سنین ۲۰ تا ۳۰ و بالاتر هستند.

وی اظهار داشت: این حجم از مراجعه و میزان بالای بستری در بیمارستان ولی عصر (عج) به دلیل، سانتر تروما، جراحی مغز و اعصاب و  ارائه خدمات نورولوژی است.

دکتر شجاعی گفت: رعایت پروتکل‌ها را همچنان باید جدی گرفت و حتی افرادی که واکسن می‌زنند نیز باید رعایت کنند چراکه ایمنی صد درصدی نیست و ابتلا مجدد وجود دارد.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها کرونا اراک استان مرکزی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اراک استان مرکزی کرونا اراک استان مرکزی بهداشت و سلامت بیمارستان ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد