Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فرارسیدن هشتم ربیع الاول مراسم و برنامه‌های سوگواری و عزاداری شهادت «امام حسن عسکری (ع)» در مسجد صاحب عزا برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - مراسم سوگواری و عزاداری با فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت «امام حسن عسکری (ع)» در مسجد صاحب عزا برگزار می‌شود.

این مراسم پنجشنبه ۲۲ مهرماه همزمان با شب شهادت امام یازدهم با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و مرثیه‌خوانی و سینه زنی با نوای مداحان اهل بیت (ع) حیدر خمسه و وحید شکری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم عزاداری صبح هشتم ربیع الاول همزمان با مراسم ندبه انتظار با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و قرائت دعا احمد نیکبختیان برگزار خواهد شد. این مراسم از شبکه دوم سیما پخش زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

همچنین مراسم عزاداری ظهر شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز جمعه ۲۳ مهرماه بلافاصله بعد از نماز عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی و مداحی مهدی رسولی برگزار خواهد شد.

گفتنی است برگزاری محفل قرآنی، ویژه برنامه‌های عزاداری با حضور زائران غیرایرانی و محفل سوگواری ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سالروز شهادت پدر امام زمان (علیه السلام) خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی شهادت امام حسن عسکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی شهادت امام حسن عسکری امام حسن عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد