Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از تسریع در روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در استان تعداد 65 هزار و 803 نفر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند و از ابتدای واکسیناسیون تا کنون در آذربایجان‌غربی تعداد ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۳۹۵ نفر دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته تعداد یک‌هزار و ۵۲۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد ۷۲۵ نفر مشکوک به کرونا و تعداد یک هزار و ۲۰۸ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان‌غربی افزود: تعداد ۳۰۰ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۵۸ نفر به علت وخیم بودن حالشان به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

آقاپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ شهر مهاباد و سردشت در وضعیت قرمز کرونایی و تکاب، پلدشت، چالدران، شوط زرد کرونایی و مابقی شهرهای استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون بستری سندروم حاد تنفسی مراکز درمانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان