Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@08:29:05 GMT

توافق نهایی جاسم کرار با نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۳۸۵۴

جاسم کرار به زودی قرارداد خود با باشگاه نفت مسجدسلیمان را امضا خواهد کرد

جاسم کرار با نفت مسجدسلیمان به توافق کامل رسیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، کرار جاسم یکی از بازیکنان مدنظر فراز کمالوند از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات بود، شب گذشته (سه‌شنبه) وارد ایران شد و مذاکرات خود را با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرار با نفتی‌ها به توافق کامل رسیده، اما هنوز قراردادی با باشگاه امضا نکرده است.

همچنین قرارداد دستیاران کمالوند هم با باشگاه نفت مسجدسلیمان امضا شد و آنها به‌صورت رسمی، به‌عنوان مربیان نفت MIS فعالیت کردند. حمیدرضا عبداللهی، بابک عبادی، سینا عشوری، حمزه حدادی، رضا طاهری، امیر محبی و هوشنگ چراغی، دستیاران  فراز کمالوند در جمع زردپوشان خواهند بود.

خبر دیگر از نفت مسجدسلیمان این است که نماینده سازمان لیگ روز گذشته، از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید و آن را تایید کرد.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت در گفت‌وگو با تسنیم، این اخبار را اعلام کرد.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با محمود حقیقیان: اوفارل مثل فرگوسن امروز بود قهرمان المپیک، اسموتی میوه می فروشد! آمدند، نبودیم، قسر در رفتند! نیوکمپ با ظرفیت کامل پذیرای ال کلاسیکو خواهد بود جیمی ردنپ: می خواهم گواهی تولد گاوی را ببینم؛ امکان ندارد در 17 سالگی تا این حد خوب باشی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Infinix به تازگی از لپ‌تاپ جدید خود به نام Infinix GT Book رونمایی کرده است، این محصول به تراشه Core i5-12450H اینتل تا Core i9-13900H مجهز شده است، با پردازنده‌های گرافیکی RTX 4050، RTX 3050 یا RTX 4060 ارائه می‌شود و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد؛ وزن این محصول کمتر از دو کیلوگرم است و دارای چندین پورت USB، یک پورت HDMI و یک جک صدا است و از ویژگی‌هایی مانند وای‌فای 6E و وب‌کم 1080p بهره می‌برد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۲ وات ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۹۲ واتی بهره می‌برد.

با وجود اینکه شرکت Infinix هنوز زمان عرضه لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که طی یک ماه آینده وارد بازار شود.

کد خبر 751334

دیگر خبرها

  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • آتش‌بس کامل در غزه در مرحله دوم توافق پیش‌بینی شده است
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم