Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سید هادی حسینی بیدار» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان پس از ممیزی موفقیت آمیز، از سوی مؤسسه کیفیت و انطباق کیهان پویا کی.کیو.آر (KQR)، نماینده رسمی شرکت گواهی دهنده آی.اس.سی استرالیا، گواهینامه‌ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) را برای یک دوره یک ساله دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی آبفای همدان پیش از این نیز گواهینامه‌ ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS:۱۸۰۰۱) را دریافت کرده بود که به علت پایان زمان اعتبار، گواهینامه جدید جایگزین آن شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه دریافت این گواهینامه بدون کمک از شرکت مشاور نشان دهنده کارآمدی و پویایی این شرکت است، افزود: گرفتن این گواهینامه، گامی موثر در ارتقا و بهینه سازی فرآیند کاری، پیشگیری از انجام فعالیت های غیر استاندارد، کاهش خطرپذیری و افزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه مرکزی است.

وی گفت: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشگامان پیاده سازی و گرفتن این گواهینامه در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: دستیابی به این مهم، نتیجه برگزاری جلسات متعدد، اجرای دوره های آموزشی مرتبط و انجام ممیزی های داخلی بدون نیاز به مشاور است.

شرکت آب و فاضلاب استان همدان نزدیک به ۶۸۰ هزار مشترک آب دارد.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب همدان همدان آب و فاضلاب بهینه سازی مصرف انرژی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب همدان همدان آب و فاضلاب شركت آب و فاضلاب همدان همدان آب و فاضلاب بهینه سازی مصرف انرژی شرکت آب و فاضلاب استان همدان آزمایشگاه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است