Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیجار در مجلس طی تذکری از وزیر کشور خواست تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی استاندار برای استان کردستان اقدام کرده تا دوره حکمرانی مدیران سیاسی انفعالی پایان یابد.

به گزارش برنا، «علیرضا زندیان» نماینده مردم بیجار در نشست علنی امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور درخصوص تاخیر در معرفی استاندار استان کردستان گفت: آیا می دانید مدیریت کردستان و شهرستان ها رها شده و هیچ نظارتی وجود ندارد؟ اکثر مدیران سیاسی در حالت انفعالی به سر می برند، البته این انفعال از 8 سال پیش اتفاق افتاده بود، اما اکنون شدیدتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مدیران انفعالی همراه با تیم فیلمبرداری مجهز با رفتن به روستاها و شهرهای استان و دادن وعده های حفر چاه، آسفالت جاده روستایی و شهری درصدد بالا بردن انتظارات مردم و ایجاد مشکلات برای مدیران آینده و استاندار هستند، بنابراین هرچه سریعتر استانداری جهادی و توانمند برای کردستان معرفی کنید.

نماینده مردم بیجار در مجلس یازدهم همچنین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار، بسیاری از پروژه های عمرانی روستایی و شهری متوقف شده و با توجه به سردسیر بودن منطقه و شروع فصل سرما دیگر زمان مفیدی برای اجرای پروژه ها باقی نمانده، بنابراین هر چه سریعتر دستور دهید تا قیر لازم در اختیار راهداری قرار گیرد.

زندیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود در سال 88 طی تذکری به مسئولان و توصیه ای از مردم بیجار خواستند تا مردم در این مناطق بمانند، اما برخی مسئولان در برابر فرمایش رهبری ایستادگی و موضع گیری کردند! بر این اساس اکنون شرایط بغرنجی بر کردستان و شهرستان بیجار حاکم شده که باید این مسئولان پاسخگو باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی وزیر کشور استان کردستان جاده مشکلات مجلس وزیر راه و شهرسازی سرما مقام معظم رهبری نماینده مردم بیجار مردم بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند