Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری توسط مردم باعث می‌شود، افراد بیشتری در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شوند.

ارشد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بیشترین علت ابتلای طارمی‌ها به ویروس کرونا و با بیان اینکه این شهرستان در حال حاضر به لحاظ آمار مبتلایان به کرونا در وضعیت خوبی قرار داشته و آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در این منطقه پایین است، اظهار کرد: حضور کارگران فصلی، حضور در اجتماعات و مراسم‌ مختلف و نیز رفتن به مسافرت، از بیشترین دلایلی است که باعث ابتلای افراد به ویروس کرونا در طارم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طارم کاهش یافته است، افزود: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری توسط مردم باعث می‌شود افراد بیشتری به ویروس کرونا مبتلا شوند ولی مردم باید در نظر داشته باشند که کرونا تمام نشده و مردم نباید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر طارم کانون آلوده‌ای به لحاظ کرونا ندارد، تصریح کرد: واکسن ایمنی صد درصدی ایجاد نمی‌کند و فقط از ابتلا به موارد شدیدتر جلوگیری خواهد کرد، به همین خاطر افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند، حتی بعد از انجام واکسیناسیون نیز باید پروتکل‌ها را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

بهرامی با بیان اینکه شهر آب‌بر ۶۰ درصد، دهستان تشویر و دستجرده نیز با ۵۷ درصد، کم‌ترین میزان دریافت واکسیناسیون را دارند، ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد از مردم این شهرستان واکسن مرحله اول خود را انجام داده‌اند، به همین خاطر انتظار داریم که اولویت اول آن‌ها انجام واکسیناسیون بوده و هر چه سریع‌تر نسبت به آن اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خانه به خانه نیز در بیشتر مناطق این شهرستان آغاز شده و امیدواریم مردم به شایعات توجهی نکرده و نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کرونا در ایران زنجان طارم پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک