Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد، گفت: ‌ به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌حسین اشتری‌ در آیین افتتاحیه راه‌اندازی سامانه هوشمند انتظامی استان قم و همچنین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای‌ اظهار داشت: گام‌های خوبی در موضوع هوشمند‌سازی پلیس در قم برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تسریع خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: بایستی دامنه خدمت‌رسانی را وسعت دهیم، در شرف‌یابی محضر ایشان فرمودند" شما مجموعه ای هستید که مزیت دیگر نسبت به سایر نیروهای مسلح دارید و آن ابعاد خدماتی به مردم است".

سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیامی برای هفته ناجا صادر کردند که باعث روحیه و دلگرمی همکاران شد.

 وی با بیان اینکه توجه به سلامت مردم یکی از موضوعات بسیار مهم است، تصریح کرد: ناجا در حوزه سلامت با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت نقش خوبی ایفا کرده است.

سردار اشتری: امروز نیروی انتظامی پناهگاه مردم است / طرح‌های جدید پلیس در هفته ناجا رونمایی می‌شودسردار اشتری: با حداکثر توان برای تامین امنیت و آرامش مردم گام برمی‌داریم / پلیس امروز محبوبیت اجتماعی داردسردار اشتری: اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به امنیت ایران وارد شود/برای حل مشکلات باید پای صندوق‌های رای بیاییم+ تصاویر

فرمانده ناجا با تصریح اینکه سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را باید ارتقاء دهیم، اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم و براین اساس یکی از برنامه های تحولی در سازمان ناجا این بوده که به سمت هوشمند‌سازی با شعار پلیس هوشمند برویم و این موضوع را عملیاتی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید بر اینکه هوشمند‌سازی با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و کاهش هزینه و شفافیت در ماموریت‌ها هدف‌گذاری شده است، یادآور شد: در هفته ناجا 18 سامانه هوشمند تاکنون راه‌اندازی شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این سامانه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند؛ سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقاء دهید، افزود: باید نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشت البته در کنار تامین تجهیزات و زیرساخت‌ها، نسبت به آموزش کارکنان توجه خاصی داشته و باید به سمت حرفه ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برداشت.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های معظم شهیدان "یحیی صحرایی و هادی سهامی زیبافر" از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، تجلیل شد.‌

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار اشتری هوشمند سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند