Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:47:00 GMT

اعتراض یک نماینده مجلس به واکسن اجباری

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۲۷۶

اعتراض یک نماینده مجلس به واکسن اجباری

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: واکسن اجباری کار غیرعقلانی است.

حجت الاسلام جواد نیک بین در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز حافظ بیان کرد: بحث بنده در خصوص واکسن اجباری است، امروز دغدغه پدر و مادرها که به ما منتقل می شود موضوع واکسن اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن تشکر از وزیر بهداشت که البته انتقادهایی از عملکرد ایشان داریم و در جای خود نیز مطرح می کنیم، باید بگویم بحث واکسن اجباری غیر عاقلانه است. واکسن درمان قطعی نیست، حتی افرادی که بعضا دو دوز واکسن را زده اند به این بیماری مبتلا شده اند. مجوز تزریق واکسن یک مجوز اضطراری بود نه یک مجوز قطعی.

نماینده مردم کاشمر در ادامه تصریح کرد: اگر کسی می گوید که واکسن مانع انتقال می شود با رعایت فاصله اجتماعی نیز می توان این کار را انجام داد، اما واکسن اجباری کار غیرعقلانی می باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: موضوع واکسن نباید به اینگونه از تریبون مجلس شورای اسلامی مطرح شود چرا که دارای قواعد پزشکی و ملاحظات تخصصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی نماینده مردم کاشمر واکسن کرونا واکسن اجباری ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی مجلس شورای اسلامی واکسن اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است