Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:47:56 GMT

پرونده هفت سنگان در حال رسیدگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۴۷۲

پرونده هفت سنگان در حال رسیدگی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: پرونده هفت سنگان بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است.

قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت پرونده هفت سنگان، از سوی رئیس قوه قضائیه قاضی ویژه برای رسیدگی به این پرونده تعیین شد و در حال حاضر پرونده هفت سنگان، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه کیفر خواست پرونده هفت سنگان صادر شده است، افزود: رأی این پرونده در بخش کیفری صادر شده و در حال حاضر در مرحله تجدید نظرخواهی است.

وی گفت: در موضوع با مبارزه با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم.

قاسمی با بیان اینکه طرح‌های چند صد میلیاردی، بدون مطالعه در استان شروع شده و بدون پیشرفت فیزیکی متوقف می‌شوند، گفت:طرحسد لاستیکی، با دستور قضایی متوقف شده است.

وی افزود: نیازمند اصلاح قانون از سوی مجلس هستیم چرا که نقص قانون باعث شده تا نتوانیم با مسببان این قبیل مشکلات، برخورد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه، کمبود قاضی و بالا بودن ورودی پرونده ها، دلیل اصلی اطاله دادرسی در استان است، تأکید کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان قزوین قرار شد تعدادی قاضی به مجموعه قضات استان اضافه شود.

وی افزود: یک قاضی در حالت عادی باید به حدود ۴ تا ۵ پرونده رسیدگی کند این در حالی است که هر قاضی به ۱۵ و حتی ۲۰ پرونده رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان قزوین دادگستری قزوین هفت سنگان پرونده هفت سنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد

رضا مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت