Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@15:19:34 GMT

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۶۲۸

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، علی‌اصغر زارعی، با بیان اینکه بسیاری از کاربران دنبال این هستند که تعداد دنبال‌کننده‌ها و بازدیدکننده‌های صفحه‌شان را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بیشتر کنند، گفت: در این میان، بعضی از کاربران هم قربانی کلاهبردارنی می‌شوند که مدعی هستند می‌توانند در این زمینه به آنها کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد کلاهبردار، کاربران را به نصب برنامه‌ها و اپلیکشن‌های جعلی و نامعتبری که اغلب هم خودشان طراحی می‌کنند، ترغیب می‌کنند. در نتیجه نصب این برنامه‌ها هم اطلاعات خصوصی و شخصی کاربران در معرض سرقت و سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

این کارشناس فناوری اطلاعات اظهار کرد: این روش‌ها اساساً با قوانین اینستاگرام مغایرت دارد و از لحاظ فنی هم امن به حساب نمی‌آید و حتی ممکن است باعث بسته و مسدود شدن همیشگی حساب اینستاگرام کاربر شود. همچنین این کار باعث شادوبن حساب کاربر در اینستاگرام می‌شود که در اصطلاح به آن می‌گویند ممنوعیت در سایه، یعنی تعداد بازدیدکننده‌ها و لایک پست‌های کاربران نسبت به سابق کمتر می‌شود و اینستاگرام حساب کاربری شما را به‌عنوان حسابی که قوانین را نقض کرده، تشخیص می‌دهد و درنتیجه مدتی تعداد بازدیدکننده‌ها و لایک‌های پستی افت می‌کند.

زارعی خاطرنشان کرد: کسانی که با این روش به فالوئرها و دنبال‌کننده‌های کاربران اضافه می‌شوند، ربات‌ها یا حساب‌های تازه ساخته‌شده‌ای هستند که بعد از چند روز و چند هفته حساب کاربری شما را آنفالو می‌کنند و دیگر جزو دنبال‌کننده‌های شما به حساب نمی‌آیند. در حقیقت اگر سراغ این روش بروید هم اطلاعات شخصی و خصوصی‌تان را به خطر انداختید و هم اینکه مبلغی را به جیب این افراد سودجو و کلاهبردار روانه کردید.

پربیننده ترین راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است / شورای عالی فضای مجازی برای جبران عقب ماندگی‌ ها فعال‌ تر شود آغاز سال تحصیلی عامل کندی سرعت اینترنت! اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد رفع کندی اینترنت؛ حداکثر یک ماه دیگر ویژگی جدید واتس اپ برای کلیپ های صوتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز کاهشی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز  حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

گفتنی است؛ حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس