Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی متن بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی که به امضای ۲۱۵ نفر از نمایندگان رسیده است را قرائت کرد که متن آن به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهادی مقتدر و انقلابی، برخوردار از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی است که در طول سال‌های اخیر به مدد فرمانده مجاهد و انقلابی نیرو و با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و فناوری‌های نوین توانسته است در مقابله مستمر و موثر با اشرار، قاچاقچیان، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی، حفظ جان، مال و ناموس ملت عزیز ایران اسلامی، حراست از مرزهای کشور و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر مردم نقشی تعیین ‌کننده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده معزز کل قوا در پیام اخیر خود این نیرو را از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانسته‌اند که الحمدالله در سال‌های اخیر برجستگی‌های بیشتری یافته است. نیروی انتظامی حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیایی کشور و در متن و بطن زندگی مردم است که بی‌منت به پاسداری از ارزش‌های والای نظام اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد.

ما نمایندگان ملت بزرگوار ایران اسلامی در خانه ملت به تبعیت از مقام معظم رهبری، امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی می‌دانیم و هفته نیروی انتظامی که ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های بزرگ امنیت‌آفرین ناجا را به فرمانده جهادی و انقلابی و آحاد مدیران و پرسنل این نیرو تبریک می‌گوییم و از مدیریت شایسته فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرماندهان، مدیران، کارکنان و سربازان قدیم آن نیرو تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیروی انقلابی اعلام می‌داریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیانیه مجلس هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس