Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی مهر مجری ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرجدید هشتگرد  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات کلنگ‌زنی  این بیمارستان  تخصصی  سال ۷۹ بر زمین زده شد که به خاطر مشکلات سندثبتی  زمین کار احداث آن  متوقف شد.

وی بیان داشت: ادامه ساخت این بیمارستان در سال ۹۳ به بخش خصوصی واگذار شد اما مشکلات مختلف مانع تکمیل آن در زمان مقرر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرجدید هشتگرد گفت:  با روی کارآمدن دولت سیزدهم ، تصمیم لازم برای از سرگیری عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرجدید هشتگرد اتخاذ شد و اکنون در حال ساخت و تکمیل این بیمارستان هستیم.

جلالی مهر با اشاره به اینکه گذشت زمان و عوامل طبیعی  سبب شد تا پنج هزار مترمربع  از سازه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر جدید هشتگرد  تخریب شود،‌ گفت:  تخریب بخشی از سازه های این ساختمان برای نوسازی آن آغاز شده است.

مجری ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرجدید هشتگرد خاطرنشان کرد: اکنون  پیشرفت فیزیکی بیمارستان حدود ۷۰ درصد است و پیش‌بینی می‌شود تا یک سال آینده  تکمیل و بهره برداری شود.

شهرجدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز عملیات ساخت آن با هدف اسکان جمعیت سرریز کلانشهرهای تهران و کرج از سال ۱۳۶۸ آغاز شد و اکنون ۸۶ هزار نفر جمعیت در این شهر ساکن هستند.

با تکمیل و واگذاری حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر و بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی جمعیت این  شهر از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

این شهر فاقد بیمارستان فعال است .

بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرجدید هشتگرد با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در این شهر ساخته و راه اندازی می شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی شهرجدیدهشتگرد کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرجدیدهشتگرد کرج دانشگاه علوم پزشکی شهرجدیدهشتگرد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید