Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسینعلی ناصری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال گرگانی بدون ثبت نام و فقط با مراجعه به مراکز واکسیناسیون می توانند واکسن بزنند.

وی تصریح کرد: واکسن پاستور (پاستوکووک) مشترک ایران و کوبا در اختیار استان گلستان قرار گرفت و  از هفته بعد به سبد واکسیناسیون دُز دوم کادر درمان و دُز اول  گلستانی هایی که تمایل دارند اضافه می شود و استفاده از واکسن ایرانی برکت به دلیل محدودیت فقط برای نوبت دوم واکسیناسیون اشخاص انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آمار بیش از ۶۵ درصد جمعیت هدف شهرستان گرگان دُز اول و بیش از ۵۰ درصد دُز دوم  واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

معاون مرکز بهداشت شهرستان گرگان ادامه داد: به منظور تسریع در واکسیناسیون به طور متوسط روزانه بیش از ۶ هزار دُز اول  و ۲ هزار دُز دوم واکسن تزریق می شود و این نهاد آمادگی تزریق روزانه  بیش از هشت هزار دُز را دارد.  

همچنین فرماندار گرگان در این  نشست شورای اداری شهرستان گفت:  با مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، نامه مربوط به لغو دورکاری کارکنان به دستگاه‌های اجرایی ارسال شد و کارمندان و کارکنان دولت موظف به حضور در محل کار خود هستند و باید همه آنان واکسن بزنند و کارمندی که واکسیناسیون نشود عواقب آن با خودش خواهد بود.

محمد حمیدی اظهارداشت: در فصل سرمای سال جاری گرگان در صورتی که محدودیت سوخت نداشته باشیم، مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت و این مهم با رعایت مصرف کنندگان مسکونی برآورده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد سوخت فقط صرف مصارف خانگی گرگانی ها می شود و با  ۱۰ درصد صرفه جویی این مصرف کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد و اقتصاد شهرستان هم با مشکلات فراوان رو به رو نمی شود.

وی اضافه کرد: این سوخت ها میلیاردها تومان ارزش داشته که به صورت یارانه پنهان در اختیار شهروندان قرار گرفته است و همه در استفاده درست از این سرمایه مسئول هستند.

فرماندار گرگان افزود: عدم صرفه جویی کشور را زمین گیر کرده و باید سعی در فرهنگسازی در این امر مهم شود.

حمیدی با اشاره به استفاده از فضای الکترونیکی اظهارداشت: گستردگی و وسعت خدمات الکترونیکی در کاهش هزینه ها نقش گسترده ای دارد و پست با استفاده درست از این مهم بازار گلستان و به خصوص گرگان را متحول کرده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: پلیس برای حفظ حقوق شهروندان و دستیابی به امنیت پایدار به  سمت هوشمندسازی حرکت کرده است و برای خدمت به  مردم با پیشرفت علم و فناوری به عنوان تشکیلات پیشرو اقدامات خوبی انجام داده است.

سرهنگ فرزاد تاجزاده بیان کرد: نیروی انتظامی در افزایش کیفیت خدمات رسانی اولویت اول را سرعت، دقت و رضایتمندی شهروندان برای انجام رسالت  خود در راستای تامین نظم و امنیت جامعه  قرار داده است و برای  رسیدگی به مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵،  شهرستان گرگان با  بیش از ۴۸۰ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۲۵.۷۱ درصد پر جمعیت ترین شهرستان های استان گلستان است.

برچسب‌ها گرگان جلسه شورای اداری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان جلسه شورای اداری گلستان گرگان جلسه شورای اداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان، عملکرد برداشت گل محمدی را از باغ‌های این شهرستان ۳ تن در هر هکتار برشمرد و پیش بینی کرد امسال ۱۴۰ تن گل محمدی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۴۰ درصد بیشتر از برداشت پارسال است.


محمد امینی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت و کمبود منابع آبی افزایش وسعت زیر کشت محصولاتی که با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارند در دستور کار جهاد کشاورزی اردستان است افزود: ترویج و افزایش کشت گل محمدی از گام‌های مثبت برداشت شده در این زمینه است که در این راستا ۸ درصد افزایش وسعت زیر کشت باغ‌های گل محمدی را شاهد بودیم.


مدیر جهاد کشاورزی اردستان، شرکت‌های دانش بنیان را حامی کشاورزان اردستانی در تولید گل محمدی دانست و افزود: در این زمینه کشاورزانی که از مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردند علاوه بر حذف سموم شاهد افزایش ۲۵ درصدی تولید نیز بوده اند.


امینی، ۱۰ درصد از باغ‌های گل محمدی اردستان را مجهز به سامانه نوین آبیاری دانست و گفت: اجرای روش‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی ۶۵ درصدی در مصرف آب بطور میانگین باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید گل نیز شده است.


او گفت: گل‌های محمدی برداشت شده روزانه برای فرآوری به کارگاه‌های گلاب گیری منتقل می‌شود ودر حال حاضر ۱۰ کارگاه گلاب گیری در شهرستان اردستان مشغول به فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد