Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حسین زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:با توجه به تغیر وضعیت کرونایی استان خوزستان از وضعیت قرمز به زرد و در برخی شهرستان ها آبی از این پس کتابخانه های استان خدمات حضوری ارائه کرده و کتابداران در ۲ نوبت کاری صبح و عصر در کتابخانه ها حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک برای مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی اجباری است خاطر نشان کرد : سالن‌های مطالعه در کتابخانه‌های عمومی در شهرستان های آبی با تمام ظرفیت و در شهرستان های زرد با ۵۰ درصد ظرفیت با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تغییر در چیدمان میز و صندلی‌ فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده تصریح کرد: کتابخانه های عمومی استان خوزستان در ۲ نوبت صبح و عصر از ساعت ۷.۳۰ تا ساعت ۱۹.۳۰ و کتابخانه مرکزی خوزستان تا ساعت ۲۱ فعال هستند.

به گزارش ایرنا کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و با مساعدتر شدن شرایط فعالیت کتابخانه‌ها تنها در حد امانت کتاب و حضور کتابداران به صورت پاره وقت بود.

استان خوزستان دارای ۲۲۴ باب کتابخانه با بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب در ۱۰ رده موضوعی است. ۱۸۲ باب از کتابخانه های خوزستان نهادی ،۴۱ باب مشارکتی و یک باب کتابخانه مستقل است.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان زرد و ۱۳ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا نهاد كتابخانه های عمومی کشور خوزستان کتاب محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نهاد كتابخانه های عمومی کشور خوزستان ویروس کرونا نهاد كتابخانه های عمومی کشور خوزستان کتاب محدودیت های کرونا کتابخانه های عمومی استان خوزستان کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام