Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ ۲۲ روستای بزرگ و کوچک دهستان سیلاب و کلوار شهرستان مارگون از برخی خدمات ابتدایی از جمله راه ارتباطی مناسب، آنتن دهی تلفن همراه، شبکه آب شرب و ... محروم هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، منطقه سیلاب و کلوار در فاصله 80 کیلومتری شهر مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 150 کیلومتری از استان چهارمحال و بختیاری واقع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگار محرومیت نشسته بر رخسار 20 روستای بزرگ و کوچک منطقه سیلاب و کلوار سابقه‌ای به درازای هجرت امام زاده شاه غالب علیهم السلام در دوران عباسی به این منطقه دارد.

در چهل سال بعد از انقلاب اسلامی بعضی از زیرساخت‌ها نظیر جاده ارتباطی، برق، آب آشامیدنی، خدمات ارتباط تلفن و مراکز بهداشتی و مدارس در این منطقه ایجاد شده است، اما نواقص موجود در برخورداری از امکانات مردم این منطقه را همچنان می‌آزرد.

روستاهای منطقه محروم "سیلاب و کلوار" کهگیلویه و بویراحمد از نبود مراکز بهداشتی و درمانی رنج می‌برندرقص چین و چروک محرومیت بر رخسار سیلاب و کلوار؛ کاروان دولت مردمی به مرز فقر و نداری رسید

زیرساخت‌های لازم آموزشی، بهداشتی، جاده ارتباطی به طول 14 کیلومتر از امام‌زاده شاه غالب تا روستای «اَدور»، عدم شبکه گازرسانی، شبکه آبرسانی معیوب و ... زندگی را برای قریب به دو هزار ساکن این منطقه مشکل کرده و هر روز شاهد کوچ خانوارهای این منطقه به شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هستیم.

انتهای پیام/541/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم مناطق محروم سیلاب و کلوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج