Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:45:08 GMT

سفر مشاور رئیس‌جمهوری به منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۹۵۰

سفر مشاور رئیس‌جمهوری به منطقه آزاد اروند

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد فردا پنجشنبه جهت بازدید از پروژه‌های عمرانی به منطقه آزاد اروند سفر خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید محمد فردا پنجشنبه 22 مهر در اولین سفر دوره‌ای خود  از منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی، به منطقه آزاد اروند بازدید می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده، مشاور رییس جمهور و هیئت همراه در اولین روز از این سفر دو روزه، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بازدید از پروژه های عمرانی، صنعتی، نفت و انرژی و نشست با فعالان اقتصادی، نخبگان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران در دستور کار «دکتر سعید محمد» در سفر به منطقه آزاد اروند قرار دارد.

به گزارش تسنیم، اوایل ماه جاری قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار واگذاری مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند به بنیاد شهید شده بود.

وی در این‌باره گفته بود: از دولت می‌خواهیم اختیارات منطقه آزاد را به بنیاد شهید بسپارد تا را در این منطقه مستقر شویم و به اقتصاد و اشتغال آن رونق دهیم.... مردم این منطقه دین زیادی به گردن کشور دارند و شرایط فعلی آبادان و خرمشهر زیبنده مردم این شهرها نیست.

وی افزود: منطقه آزاد اروند کمبودی از لحاظ زیرساخت ندارد و ضعف مدیریت منسجم با وجود منابع عظیم مانند نفت، پتروشیمی و راه‌های ارتباطی دچار عقب ماندگی شده است.

وی گفت: این آمادگی را داریم تا با تزریق امکانات شرایط را برای ایجاد زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذار فراهم کنیم تا مردم آبادان و خرمشهر به حق خود برسند البته این مهم با قرارداد طولانی مدت میسر خواهد بود تا بتوان مدیریت یکپارچه را تدوین کرد.این منطقه باید به مدیریت یک پارچه برسد تا از بحران کنونی خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان