Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر پیرسرایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این افراد با اجاره انبارهای نزدیک خطوط انتقال بنزین و گازوییل به حفر تونل و سرقت از لوله های انتقال اقدام می کردند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از حفر تونل و رسیدن به لوله های انتقال بنزین و گازوییل اقدام به سوراخ کردن و سرقت از آنها می کردند، افزود: این افراد با استناد به گزارش های مردمی و رصد اطلاعاتی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرسرایی در خصوص مدت فعالیت و سرقت این افراد، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این سرقت و شناسایی سایر عوامل آن در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

به دلیل وجود پالایشگاه تهران (شهید تندگویان) و لوله های انتقال انواع محصولات پالایشگاهی در بخش کهریزک هر از چند گاهی افراد سود جو اقدام به سرقت از این خطوط انتقال انرژی می کنند که هر بار نیز به سرعت دستگیر می شوند.

به گزارش ایرنا، شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تامین می کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و هم اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

برچسب‌ها وزارت دادگستری شهرستان ری سرقت بنزین کهریزک گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری شهرستان ری سرقت وزارت دادگستری شهرستان ری سرقت بنزین کهریزک گازوئيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین