Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان اختتامیه پویش «هم‌بازی سلام» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد.

به همت سازمان دانشجویان این واحد، اختتامیه پویش «هم‌بازی سلام» با حضور رئیس واحد و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پارک ارم شهر خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم دکتر امین سلاحورزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با تبریک هفته ملی کودک اظهار کرد: کودکان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه محسوب می‌شوند و پرداختن به آنان باید از تمامی جوانب مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در سیاست‌گذاری‌ها باید به این قشر توجه شود، افزود: شخصیت انسان در دوران کودکی شکل می‌گیرد بنابراین نحوه تربیت و آموزش و تجربه‌های کودک برای آینده جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: بی توجهی به کودکان تاثیرات بدی در روان و شخصیت آنان بر جای می‌گذارد و عدم توانایی در برآورده کردن نیازهای آنان ممکن است سلامت و زندگی کودک را مورد تهدید قرار دهد.

سلاحورزیان با بیان اینکه متاسفانه توجه به کودکی در فضای علمی دانشگاهی مغفول و بعضا مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، ادامه داد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد مولود انقلاب که فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی را پیگیری می‌کند در موضوعات مختلف ورود کرده‌ و خوشبختانه در سطح کشور نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی به تشکیل سازمان دانشجویان توسط این نهاد اشاره کرد و با بیان اینکه این ساختار تشکیلاتی وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به منظور ساماندهی مطلوب و ارتقای مشارکت دانشجویان در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فوق برنامه و در راستای تحقق تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه ایجاد شده است، اضافه کرد: این تشکل در لرستان از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تابحال نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تشکیل کانون‌های دانشجویی تخصصی برای ایجاد بستر لازم جهت ورود هر چه بیشتر دانشجویان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: این سازمان به کودکان نیز توجه ویژه‌ای داشته و با برگزاری جشنواره‌ها و ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودک، کمپین‌های حمایت از کودکان بی‌بضاعت مانند کمپین لباس گرم و... در این راستا فعال بوده است.

وی به پویش هم‌بازی سلام اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح نیز با هدف توجه به نسل آینده انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده است، افزود: خوشبختانه با استقبال خوب مردم و ارگان‌های مختلف استان روبرو بوده که جای تقدیر دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز به ذکر آیات و روایاتی از قرآن و ائمه اطهار(ع) درخصوص اهمیت و توجه به کودکان پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان دانشجويان هفته ملی کودک انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی لرستان انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌