Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت احمدی در پرونده‌ای که به اتهام ارتکاب جرم سیاسی برای او تشکیل شده بود به پرداخت پنج میلیون تومان جزای نقدی بدل از حبس محکوم شد.

نعمت احمدی وکیل دادگستری در گفت‌گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بعد از صدور رای در دادگاه مطبوعات و فرجام خواهی با توجه به تایید رای در دیوان عالی کشور، امروز اجراییه‌ای مبنی بر پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان بدل از ۶ ماه حبس به من ابلاغ شد که در صورت پرداخت ظرف ۱۰ روز حکم حبس اجرا نمی‌شود و الا به علت عدم پرداخت جزای نقدی برابر اخطاریه صادره، «جلب» خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دادگاه رسیدگی به "جرم سیاسی" نعمت احمدی وکیل دادگستری، یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور هیات قضایی به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی برگزار شد و در آن جلسه هیات منصفه به اتفاق آرا آقای نعمت احمدی نسب را «مجرم» و هم چنین با اکثریت آرا در عین حال «مستحق تخفیف» دانست.

حالا امروز اجرائیه‌ای مبنی بر محکومیت به پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به او ابلاغ شده است که تصویر آن را می‌بینید.

بر اساس این گزارش، نعمت احمدی پیش تر به ایسنا گفته بود: من در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان مطالبی را مطرح کردم که سازمان بازرسی کل کشور علیه من شکایت کرد  و آن را یک نقد اصلاح گرایانه و در قالب جرم سیاسی دانست و برابر ماده یک و دو  قانون جرم سیاسی کیفرخواست برایم صادر شد.

در اولین جلسه دادگاه جرایم سیاسی، صبح روز یکشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۳۹۹ در سالن ولایت دادگستری استان تهران علیرضا زاکانی به عنوان متهم به ارتکاب جرم سیاسی بابت مصاحبه در برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی با شکایت وزارت اطلاعات مبنی بر نشر اکاذیب در دادگاه حضور یافت که هیات منصفه او را مجرم نشناخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نعمت احمدی نعمت احمدی جرم سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد