Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:32:57 GMT

فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۵۳۵۰

فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال

کوین یاماگا و فیلیپه گشتات، ۲ بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی هستند و طی روزهای آینده برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می شوند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها از مدتی پیش به دنبال جذب ۳ بازیکن خارجی هستند تا به این شکل بتوانند ضعف های خود را برطرف کنند و در این روزها مذاکرات با بازیکنان مختلفی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین از استقلال خبر می رسد مسئولان این باشگاه شرایط حضور کوین یاماگا اولین بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی را در تهران فراهم کرده اند و قرار است این بازیکن امروز به تهران سفر کند. این بازیکن سابقه بازی در سری سی ایتالیا را دارد و هم اکنون در تیم وایله دانمارک و هم تیمی سعید عزت اللهی است.

همچنین رودی فیلیپه گشتات مهاجم ۳۳ ساله بازیکنی است که فردا وارد تهران می شود. این بازیکن در تیم های بلکبرن راورز، استون ویلا و میلدرزبرو بازی کرده و و هم اکنون در لیگ استرالیا فعالیت می کند. این مهاجم ۱۹۳ سانتی متری به ایران خواهد آمد تا قراردادش را با آبی ها نهایی کند.

نکته جالب توجه در مورد این بازیکن این است بازیکن مورد نظر سال گذشته برای هر ماه ۱۰ هزار یورو از باشگاهش حقوق می گرفته و باید دید باشگاه استقلال این بازیکن ۳۳ ساله را چگونه جذب خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

کوین یاماگا، اولین خرید خارجی استقلال / ادعای رسانه داخلی

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود