Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان کردستان به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروهای مسلح از جایگاه ارزشمندی در میان مردم برخوردار هستند و باید قدر این موقعیت را بدانند.

وی لباس نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را مقدس، ارزشمند و نماد امنیت و آرامش خواند و افزود: وقتی انسان افرادی را در لباس نظامی و در کسوت نیروی انتظامی می‌بیند، احساس روشنایی و امید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی در انجام ماموریت‌ها شب و روز نداشته و بنده از قدیم الایام از حال و روز آنان خبر دارم، اضافه کرد: گاهی برخی از شهروندان در برخورد با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در حین انجام ماموریت و اعمال قانون برخورد مناسبی نمی‌کنند، در حالی‌که کسانی که ضابط و مجری قانون هستد، باید وظیفه‌شان را انجام دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در نحوه رفتار و برخورد با مردم مراقبت بیشتری کنند، گفت: لباس مقدسی که بر تن سبزپوشان است یک تقدس و وجهه خاصی ایجاد کرده که نباید برخی رفتارها که خلاف مروت و جوانمردی است، انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به نیروهای مسلح نگاه مثبت و ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره الگوی اخلاق بماند، کمااینکه نیروهای مسلح استان به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانان مودب به آداب، نظم و اخلاق‌مداری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی یادآور شد: قدر موقعیت و جایگاه خود را دانسته و از فرصت مسوولیت خود به نحو احسن در راستای خدمتگزاری به مردم استفاده کنید.

برنامه‌های انتظامی کردستان در راستای تحقق فرمایشات اخیر رهبری تدوین شده است

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: از حمایت‌های همیشگی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان از مجموعه انتظامی کردستان، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار آزادی با یادآوری اینکه شعار امسال ناجا «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» است، ادامه داد: پلیس همواره در خدمت مردم و در کنار آنان است.

فرمانده انتظامی کردستان از افزایش سه درصدی وقوع سرقت در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: آمار این جرم در سطح کشور ۱۱ درصد بوده و ۸۳ درصد از سرقت‌ها در کردستان منجر به کشف شده که این آمار هم در کشور ۷۸ درصد است.

سردار آزادی از افزایش ۳۱ درصدی جرایم سایبری و افزایش ۳۶ درصدی کشفیات این حوزه از ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و افزود: ۹۵ درصد از تخلفات این حوزه منجر به کشف شده که ۵۱ درصد جرایم فضای مجازی مربوط به حوزه مالی، ۲۹درصد جرایم اخلاقی و ۲۰ درصد سایر جرایم است.

وی از کشف ۸۵۶ کیلوگرم موادمخدر و بازداشت ۹۶۰ نفر معتاد متجاهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان خبر داد و ادامه داد: جولان معتادان متجاهر در سطح شهرهای استان به دلیل نبود مرکز ترک اعتیاد اجباری است چراکه در استان مرکز خوداختیاری وجود داشته و ظرفیت آن هم محدود است.

فرمانده انتظامی کردستان ضمن اشاره به پیگیری اجرای ماده ۱۶ برای راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد اجباری در استان، اظهار داشت: علی‌رغم همه پیگیری‌های انجام شده، تاکنون هیچ سازمان و اداره‌ای احداث این مرکز را برعهده نگرفته است.

سردار آزادی از کشف ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد و افزود: در زمینه کنترل تصادفات موفق نبوده‌ایم چراکه در طول این مدت آمار تصادف ۲۵ درصد افزایش یافته اما این آمار نسبت به سه سال گذشته کاهشی بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی شکایت مردمی از کارکنان، یادآور شد: باید درون سازمان پاک و عاری از هرگونه تخلف و فساد باشد و این مهم در میان کارکنان مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی کردستان با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی را از ستون‌های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقای سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید فرمودند، گفت: مجموعه انتظامی کردستان برای تحقق این امر، همه توان و ظرفیت خود را به‌کار گرفته است.

افتتاح ۱۸ پروژه مرزبانی در کردستان

فرمانده مرزبانی کردستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روستاها و نوار مرزی استان اظهار داشت: در طول هفته ناجا ۱۸ پروژه خوشایندسازی، برق‌رسانی و پروژه‌های کنترل نواری مرزی و مرکز امداد و نجات در کانی کبود مریوان و بسطام بانه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده است.

سرهنگ محمدعارف سپهری، از توریع ۲۰۰ بسته معیشتی کارکنان بین مرزنشینان استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: علاوه‌ بر انجام وظایف‌، همواره در راستای ارائه خدمات بی‌منت به مرزنشینان کردستان تلاش می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی کردستان حفظ نیروی انسانی و دفاع از مرزهای استان را مهمترین رسالت مرزبانی خواند و یادآور شد: برای دفاع از مرزهای کردستان جانمان را تقدیم کرده و با هیچ فرد، گروه و جریانی مماشات نخواهیم کرد.

در تقویم کشورمان از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است. استان کردستان با ۲۹ هزار کیلومتر مربع مساحت، ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان هفته نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی نماینده ولی فقیه استان خبر فرمانده انتظامی انتظامی کردستان نیروی انتظامی استان کردستان نیروهای مسلح ولی فقیه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید، گفت: تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود