Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، جنبش اسیران داخل زندان‌های اشغالگران تأکید کرده است که اجرای گام‌های تنش آفرین علیه زندانبانان صهیونیست آغاز شده و این گام‌ها به حدی رسیده است که کسی تصورش را نمی‌کند.

محمد الشقاقی، سخنگوی مؤسسه مهجة القدس گفت: «اداره زندان‌ها تلاش کرد به اسیران جهاد اسلامی در زندان عوفر پیشنهاد‌های یکجانبه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنان پیشنهاد کرد یک اتاق یا دو اتاق بدهد. اسیران جهاد اسلامی با این پیشنهاد ناچیز مخالفت کردند، زیرا چنین پیشنهادی در سطح اعضای جهاد اسلامی نیست حال آنکه آنان قبلا تا شش اتاق در بخشی از بند‌ها داشتند. اعضای جهاد اسلامی اعلام کردند نافرمانی ادامه خواهد یافت و با زندانبانان قلدر صهیونیست مقابله خواهند کرد.»

علی الصرافیتی سخنگوی مرکز حنظله برای اسیران و آزادگان گفت: «اسیران به صورت جمعی گفتند که در برابر این اذیت و آزار‌ها سکوت نخواهند کرد و به طور متحد، عمل و در روز‌های آینده اعتصاب خواهند کرد. به صورت روشن اعلام می‌کنیم از این گام عقب نشینی نخواهیم کرد مگر آنکه اداره زندان‌ها و شاباک از تصمیمش برای آزار و اذیت اسیران جهاد اسلامی منصرف شود.»

اخیرا رسانه‌های عربی و غربی از وجود مذاکرات بین حماس و رژیم صهیونیستی در مورد معامله اسرا برای هر دو طرف در ازای بازسازی غزه خبر داده اند، اما این مذاکرات تا امروز به نتیجه‌ای نرسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسرای فلسطینی تبادل اسرا رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

وی ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

وی بارها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود