Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود ۱۵۰ میلیون دوز واکسن‌های وارداتی به کشور خبر داد و گفت: سهم هلال احمر از این تعداد ۱۱۲میلیون دوز خواهد بود.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود محموله ۶ میلیون دوز واکسن کرونا اظهار کرد: فردا محموله جدید واکسن کرونا وارد کشور می‌شود و میزان واردات محموله واکسن کرونا در یک هفته به رقم ۱۸ میلیون دوز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره توضیح داد: یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ۱۲ میلیون دوز واکسن و فردا محموله ۶ میلیون دوز واکسن وارد خواهد شد و به این ترتیب رکورد ورود واکسن از فروردین تا آخر تیرماه زده خواهد شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه "طی چند هفته آینده بنا داریم به تعهد خود در ارتباط با ورود ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونا عمل کنیم" گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است طی یک ماه ۶۰ میلیون دوز واکسن وارد شود و در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

قوسیان مقدم با ابراز اینکه با ورود ۶۰ میلیون دوز واکسن اشاره‌شده میزان واکسن‌های وارداتی توسط هلال احمر به رقم ۱۱۲ میلیون دوز خواهد رسید گفت: تا چند هفته آینده میزان واردات واکسن‌های وارداتی در کشور با احتساب سایر دستگاه‌ها به ۱۵۰ میلیون دوز واکسن خواهد رسید.

وی در پایان در ارتباط با ورود واکسن دانش‌آموزان و افراد زیر ۲۰ سال گفت: محموله ۱۲ میلیون وارد کشور شد و در صورت درخواست مجدد واکسن‌های جدیدی در ارتباط با این گروه از جامعه وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پاسخ به ۸ سوال اساسی در خصوص واکسن رازی+ فیلم

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واکسن کرونا اخبارسلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن های وارداتی میلیون دوز واکسن واکسن کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مزیت‌ها و قابلیت‌های یک بندر موفق باید به گونه‌ ای طراحی، اجرا و مدیریت شود تا زمینه ارتباط حمل و نقل چند وجهی با تاکید بر دو قید اصلی «کاهش هزینه» و «مدیریت هزینه» فراهم شود، از ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان قاسم عسکری نسب در خصوص مطالعات شبکه داخلی ریل بندر شهید بهشتی چابهار گفت: با اضافه شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی در افق پایان فاز دوم توسعه بندر، ظرفیت این بندر به بیش از ۲۲ میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و می‌تواند سهم کشور ایران را در حوزه جابه‌جایی کالا و مسافر به نحوه چشم گیری ارتقا دهد.

عسکری نسب با اشاره به موقعیت بندر چابهار به دلیل قرارگیری در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس و توجه ویژه به این بندر استراتژیک علی‌الخصوص در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های توسعه بندر چابهار اتصال این بندر به شبکه سراسری ریلی است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز ضمن اشاره به سرعت بالای اجرای پروژه ۶۸۲ کیلومتری ریل چابهار به زاهدان گفت: پروژه خط ریلی استان در حوزه شهرستان خاش به مرحله بهره‌برداری رسیده و در حوزه ایرانشهر، سرباز و چابهار با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجرا است.

هادی مؤمنی اضافه کرد: مطالعات شبکه ریلی بندر شهید بهشتی با رویکرد ریل پایه نمودن بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شده است و مطابق زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل و پس از تصویب وارد فاز اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم