Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور گفت: ایران اسلامی از اَمن‌ترین آسمان برخورداراست و پیام خاصی هم به دشمنان دارد که خیال خام به سرشان نزند و بدانند نیرو‌های مسلح در ابعاد مختلف به ویژه پدافند هوایی با آمادگی کامل برای دفاع از آسمان کشور آماده هستند و به هر تعرضی پاسخ قاطعانه و دندان شکن خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده در گفت‌وگویی تلویزیونی، در آخرین روز رزمایش «مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰»، گفت: نیرو‌های پدافند هوایی، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، با سامانه‌های راداری خود در دورترین فااصله، اهداف را کشف و شناسایی کردند و به سامانه‌های موشکی واگذار کردند و سیستم‌های موشکی با قفل راداری خود این اهداف را منهدم کردند وا انواع موشک‌های بومی این اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور افزود: سامانه‌های کاملاً بومی در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت، تعداد زیادی از سامانه‌های موشکی ما برای اولین بار در این رزمایش بکار گرفته شد، ملت فهیم و شریف انقلاب اسلامی مستحضر هستند که این همه توان نیرو‌های مسلح ما نیست و تنها گوشه‌ای از توانمندی دفاعی در ارتش و سپاه است و در این رزمایش مورد استفاده قرار دادیم.

وی تأکید کرد: توانمندی که برای سامانه‌های موشکی تعریف شده بود، به بیش از این توانمندی‌ها در عرصه آزمایش و عمل رسیدیم، پیام روشنی هم برای ملت شریف ایران و هم کشور‌های دوست و همسایه داشت که بدانند نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت هدایت عملیاتی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور، واقعاَ آسمان اَمن را به ارمغان آوردند.

رحیم‌زاده ادامه داد: با افتخار می‌توانیم بگوئیم که ایران اسلامی از اَمن‌ترین آسمان برخورداراست و پیام خاصی هم به دشمنان دارد که خیال خام به سرشان نزند و بدانند نیرو‌های مسلح در ابعاد مختلف به ویژه پدافند هوایی با آمادگی کامل برای دفاع از آسمان کشور آماده هستند و به هر تعرضی پاسخ قاطعانه و دندان شکن خواهند داد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: همه آزمایش‌ها در این رزمایش به خوبی پیش رفت، ارزیابی‌ها با موفقیت انجام گرفته است و به همه اهدافی که داشتیم در شرایط پیچیده عملیاتی به لطف خدا و تلاش نیروهایمان در قالب جنگ الوکترونیک رسیدیم.   بیشتر بخوانید: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ افق قدرت دفاعی ایران در امنیت پایدار حاکم بر آسمان کشور است     انتهای پیام/ برچسب ها: قادر رحیم زاده ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قادر رحیم زاده ارتش فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد