Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۷۵ درصد از ناباروران فقط به دلیل اطلاع نداشتن از موفقیت‌های درمانی هیچ اقدامی نمی‌کنند، گفت: جدیدترین روش‌های درمان ناباروری در مشهد انجام می‌شود و با کشورهای خارجی در بخش درمان ناباروریمی‌تواند رقابت کند.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر نیره خادم با اشاره به اینکه سه و نیم میلیون نفر زوج نابارور در کشور وجود دارند که ۷۵ درصد از این افراد تنها به دلیل اطلاع نداشتن از موفقیت‌های درمانی هیچ اقدامی نمی‌کنند، اظهار کرد: به طور تقریبی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از زوج‌های نابارور موفق می‌شوند که خدمات تخصصی ناباروری را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: خوشبختانه در حال حاضر جدیدترین روش‌های ناباروری در مشهد انجام می‌شود به نحوی که با برخی از کشورهای خارجی در بخش درمان ناباروری قابل رقابت است.

دکتر خادم با بیان اینکه از سال ۹۴ تاکنون حدود ۱۳ هزار زوج نابارور مرکز درمان ناباروری دانشگاه مراجعه کردند و خدمات درمانی مناسبی دریافت کردند، تکمیل کرد: پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و بهره‌مندی از روش‌های درمانی جدید مانند میکرو اینجکشن، ای یو ای و همچنین  ای وی اف در درمان بیماران کمک موثری می‌کند.

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه کوتاه‌ترین دوره درمان ناباروری دو ماه است که هزینه آن در مرکز خصوصی ۱۶ میلیون تومان و در مراکز دولتی ۹ میلیون تومان اعلام می‌شود(و تحت شرایطی ۴۰ درصد آن توسط دولت پرداخت می‌شود) خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته خدمت ۲۵ ساله مراکز درمان ناباروری در خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ هزار سیکل تخصصی نازایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که ماحصل این تلاش‌ها تولد بیش از ۳۰ هزار نوزاد به روش ای وی اف است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان