Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی روز چهارشنبه در آیین معارفعه استاندار جدید تهران گفت: مشکلات تهران، بزرگ است و باید بر این اساس دیده شود و کمک کرد تا مشکلات رفع شود.

وی افزود: به عنوان رییس مجمع نمایندگان تهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار قبلی، همراه استاندار جدید در رفع مشکلات استان هستیم و در این مسیر باید کار و تلاش جهادی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این راستا باید به شهرداری تهران نیز کمک شود و همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع)، یادآوری کرد: اگر فرصت خدمت برایتان فراهم شد قدر بدانید؛ پست ها طعمه نیست و امانتی در دست ما است و باید نگاه ما به پست ها امانتداری و خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام تقوی گفت: در کنار هم جمع شدن شروع کار، در کنار هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن نشان دهنده موفقیت است.

وی یادآور شد: فرصت خدمت کوتاه است و قدر این فرصت ها را باید دانست و برای خدمت و کار به مردم قدر این فرصت ها را دانست.

به گزارش ایرنا، آیین معارفه «محسن منصوری» که روز یکشنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، ظهر امروز با حضور وزیر کشور به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشورمان در جریان است و وی جایگزین "انوشیروان محسنی بندپی" شده است.

منصوری به عنوان نخستین استاندار تهران در دولت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بنیاد علوی و مدیرعامل و عضو مؤسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده است.

در سابقه کاری استاندار جوان تهران، مشاور نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمی و دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور به چشم می خورد.

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار قبلی تهران از روز ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ به عنوان سکاندار این استان انتخاب شده بود.

این خبر در حال تکمیل است ...

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهرداری تهران استان تهران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی مجلس شورای اسلامی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهرداری تهران استان تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

به گزارش آکسیوس، این مقام آمریکایی می‌گوید راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جزء گزینه‌های احتمالی قرار گیرد. 

جانسون مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند». 

گفتنی است، پس از تعلیق و دستگیری بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، فعالیت‌های اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافت. علیرغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، تا کنون صد‌ها دانشجو توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده‌اند.

این دانشجویان خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم