Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره ملی دانش‌افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده ۲۵ و۲۶ مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، پنجمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال جاری، ۲۵ و ۲۶ مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با مبانی و شیوه عمل در درمان تک جلسه (پذیرش های مانع درمان – نگرش های تسهیلگر – سنجش) - دکتر فرشاد بهاری دکترای مشاوره، تبیین چرایی طلاق عاطفی و ارائه راهکارهای درمانی بر اساس رویکرد پذیرش و تعهد- دکتر محمد اسماعیل ابراهیمی دکترای روان شناسی از جمله عناوین و اساتید این دوره ملی دو روزه به شمار می رود.  

در پایان به شرکت کنندگان در این دوره ملی، گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام، در ساعات اداری با شماره ٢٢٦٦٢٣٧٥ تماس بگیرند.  

به گزارش ایرنا، اکنون بیش از ۴۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور جهت کاهش و رفع اضطراب ناشی از شیوع کرونا ویروس، اختلاف و ناسازگاری زوجین و فرزندان و مشاوره‌های قبل از ازدواج به منظور انتخاب آگاهانه فعالیت می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز مشاوره ازدواج خانواده اداره کل ورزش و جوانان همدان درمان طلاق وزارت ورزش و جوانان روانشناسی ورزش و جوانان مراکز مشاوره روانشناسان ورزش و جوانان دوره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت