Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:20:44 GMT

واکنش سرمربی عراق به تساوی برابر امارات

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۰۶۳

واکنش سرمربی عراق به تساوی برابر امارات

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیک ادووکات به دنبال تساوی ۲ – ۲ تیم ملی فوتبال عراق برابر امارات در دور چهارم دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا گفت:

متاسفانه پیروزی را در دقایق پایانی از دست دادیم. نتیجه تساوی برای این مسابقه شاید عادلانه باشد. در ۲ دقیقه پایانی امکان کسب پیروزی و امتیاز کامل بازی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیک ادووکات سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود:

هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و دریافت گل تساوی در دقایق پایانی امکان‌‌پذیر بود. ما باید با هر بازی برخورد جداگانه‌ای داشته باشیم. در بازی برابر امارات می‌توانستیم برنده شویم و در بازی قبلی با لبنان هم قادر به گلزنی بودیم.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ

یوونتوس که رقیب اینتر در نیم فصل اول بود، حالا به زحمت برای کسب سهمیه تلاش می کند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

به نقل از اوپتا؛ یوونتوس در ۴ بازی اخیر خود در سری آ به ۴  تساوی رسیده است. چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۲ و دوران کونته بی سابقه است. یوونتوس در ۱۴ بازی اخیر خود فقط دو برد داشته (مقابل فروزینونه و فیورنتینا) و موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است. (۲ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت) اگر جدول سری آ را بر اساس ۱۴ بازی آخر درنظر بگیریم، تیم الگری در رتبه شانزدهم قرار می گیرد. کسب تنها ۲ برد طی ۱۴ هفته سری آ برای یوونتوس حداقل طی ۴ دهه اخیر بی سابقه است.

نتایج یوونتوس در سال ۲۰۲۴ سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی