Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سیدعلی حاج سیدعلیخانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از انجام حدود ۸۰۰ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تنها در بخش رسیدگی به صورت وضعیت و صدور برگ مالی، ۳۱۰ مورد فعالیت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: طی این مدت حدود ۹۰ مورد ثبت مراحل مناقصات در سامانه ستاد ایران انجام شده و ۷۳ مورد مناقصات تجدید و ۶۷ مورد مناقصه و عقد قرارداد انجام شده است.

حاج سیدعلی خانی تصریح کرد: صدور حکم کمیسیون‌های موقت و قطعی وتشکیل کمیسیون‌های مربوطه نیز ۴۵ مورد انجام شده، همچنین ۵۲ مورد آزادسازی کسورات انجام کار و ضمانت نامه، توام با ۳۵ مورد معرفی به بانک شرکت‌های پیمانکاری حوزه راهداری استان کرمان انجام شده است.

حاج سیدعلی خانی با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست امسال تعداد ۳۸ مورد، ابلاغ افزایش مبلغ و مدت و تمدید قرارداد‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: حدود ۳۵ مورد مکاتبه برای پیش پرداخت پیمانکاران نیز انجام شده است.

او اظهار کرد: ثبت ۱۳ مزایده در سامانه ستاد ایران، ۱۱ مزایده بازگشایی شده و ۲ مورد مزایده تجدید شده از دیگر فعالیت‌های اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شمال استان کرمان در شش ماهه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان