Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای خرید و فروش انواع روغن هیدرولیک و روغن بهران بردبار با کیفیت می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریدداری کنید.

به گزارش برنا، روغن هیدورلیک یک نوع روغن صنعتی است که در سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

این روغن به وسیله شلنگ های هیدرولیکی مخصوص به سیستم هیدرولیک تزریق می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع روغن که توسط شرکت بهران یکی از بهترین تولید کنندگان داخل کشور عرضه می شود، دارای انواع و ویژگی های مختص خودش است.

این نوع روغن به علت قیمت مناسب و ویژگی های خاص خود در کشور ما جزء پر طرفدار ترین هاست.

خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک:

روغن های هیدرولیک که توسط بهران ساخته میشود انواع مختلفی دارد.

روغن هیدرولیک بهران T دارای گرانروی بالا است در دستگاه هایی استفاده میشود که دمای متغیر دارند.

روغن بهران هیدرولیک سری T دارای خاصیت ضد زنگ، ضد سایش و… است.

روغن بهران هیدرولیک HFC در سیستم هایی کاربرد دارد که در معرض آتش هستند و این نوع روغن در برابر آتش مقاومت بالایی دارد.

روغن هیدرولیک جهت انتقال قدرت و به حرکت در آوردن سایر قطعات استفاده می شود و به دو دسته روغن هیدرولیک سنتیک و روغن هیدرولیک نفتی تقسیم می شود و وظیفه روان کنندگی را بر عهده دارد.

روغن های هیدرولیک علاوه بر فرمان های خودرو، جهت صنایع، جرثقیل، پمپ ها، جک ها و ... کاربرد دارند و عواملی همچون میزان ویسکوزیته روغن، میزان گرمای کارکرد، نوع سیستم، مقاومت میان لایه روغنی، میزان جذب رطوبت، خاصیت اسیدی روغن و ... در نوع عملکرد این روغن تاثیر بسزایی دارند.

مواردی را بیان می کنیم که نشان دهنده تعویض روغن هیدرولیک خودرو می باشد این موارد عبارتند از: تیره شدن رنگ ظاهری روغن کف کردن روغن پایین آمدن سطح روغن هیدرولیک سفت شدن روغن استشمام بوی سوختگی از روغن مات شدن رنگ روغن

فیدار اویل خرید و فروش بهران هیدرولیک را در سراسر کشور امکان پذیرکرده است.

آشنایی با خرید و فروش انواع روغن بهران بردبار:

از انواع روغن بهران صنعتی می توان به روغن ترانسفورماتور، روغن گردشی و هیدرولیک، روغن توربین، روغن دنده صنعت، روغن کمپرسور، روغن عملیات حرارتی، بهران محافظ، روغن عملیات فلزکاری و .... اشاره کرد.

از مزیت های این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این نوع روغن های صنعتی بهران به علت فرمول مرحله تولید خود در سیستم های مختلف سازگاری بالایی دارند.

در صنایعی که ساییدگی ابزار بسیار بالا می باشد روغن های صنعتی بردبار با داشتن خواص ضد سایش خود در فشار های بالا این مشکلات را برطرف می کنند.

روغن های صنعتی بهران به علت تولید داخل بودن همیشه در دسترس می باشند و قیمت آن ها نیز نسبت به مشابه های خارجی آن ها نیز بسیار مناسب تر می باشند.

دارای خواص بسیار عالی برای جدایی آب از روغن صنعتی هستند.

روغن های صنعتی بهران بردبار به علت خواص فوق العاده خود در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاومت بالایی دارند.

دارا بودن مواد افزودنی مرغوب و نداشتن سرب

در حرارت های بالا این نوع روغن های صنعتی کیفیت خود را از دست نمی دهند.

بسیاری از انواع روغن های صنعتی به دلایل مختلف از سرب استفاده می شود که بسیار مضر می باشد ولی در روغن های صنعتی بردبار به هیچ عنوان از سرب استفاده نمی شود.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع روغن بهران بردبار به فروشگاه ما سر زده و یا با پشتیبانان ما در تماس باشید و محصولات پر فروش ما را خرید داری کنید. این مخصولات پر فروش شامل خرید روغن بهران بردبار 220 و خرید روغن بهران بردبار 150 می باشد. تیم ما با ارائه محصولاتی با کیفیت با قیمتی مناسب به دنبال جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

درباره ی فیدار اویل :

فیدار اویل یکی از شرکت های قابل اعتماد امروزی است که مشتریان زیادی دارد و دلیل اعتماد مشتریان کیفیت خوب محصولات است فیدار اویل تمام نیاز شما را از محصولات بهران برطرف می سازد زیرا تمامی محصولات این برند در فروشگاه ما به فروش می رسد علاوه بر این روغن های برند های توتال و شل نیز در این فروشگاه موجود است که به راحتی می توانید آن ها خرید داری کنید.

شما می توانید تمامی محصولات فیدار را در سایت مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روغن هیدرولیک روغن بهران خرید و فروش انواع روغن روغن های صنعتی انواع روغن بهران روغن هیدرولیک نوع روغن فیدار اویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید