Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد، بومی هستند، اظهار کرد: حدود ۴۰ هزار دانشجوی خوابگاهی داریم. طبق ضوابط هر دانشجویی که واجد شرایط برای سکونت در خوابگاه باشد، می‌تواند از امکانات خوابگاه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانشجویان پزشکی و پرستاری از جمله دانشجو‌هایی هستند که می‌توانند از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط کرونایی و بازگشایی خوابگاه ها گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها رعایت می‌شود و واگذاری اتاق‌ها بر اساس همین شیوه نامه‌هاست.

او دربار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد تصریح کرد: برنامه‌هایی که سال گذشته در سطح ملی برگزار شد مانند حماسه تا حماسه، کرسی‌های آزاد اندیشی و.... امسال نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌های پیش رو دانشگاه‌های آزاد گفت: امسال برنامه "هر دانشجو، یک مهارت" پیگیری می‌شود؛ قرار است در کنار مهارت فرهنگی و هنری معطوف به اشتغال، فضایی برای ایجاد عرصه محصولات دانشجویان ایجاد شود؛ مسئله استاد راهنمای فرهنگی از دیگر پروژه هاست.

جهان بین تاکید کرد: بر اساس نتایج کارنامه فرهنگی و آنالیز نقاط ضعف و قوت واحدها، تلاش خواهیم کرد تا چهره علمی و نحوه مدیریت فرهنگی در واحد‌ها را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان پزشکی خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در استان کردستان با وجود حدود ۴۰ هزار دانشجو در سطح استان که بخشی از آن متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و با وجود ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می طلبد هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدیدی شروع شود.

وی گفت: الحمدلله زیرساخت های خوبی وجود دارد و در هر شهرستان عمده سهمیه دانشجویان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد  برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه هایی در ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود دارد و کتاب های معتبری در این زمینه چاپ شده است و بار وسیعی دارد و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی در ادامه با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت افزود: کار بدنه ای فضای مردمی و از  طرف دیگر کار مهدویت که حالت وابسته ای دارد باید به بدنه دانشگاه تزریق کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است کار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد