Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:45:31 GMT

نشست زمین در روسیه دو خودرو را بلعید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۶۹۸

نشست زمین در روسیه دو خودرو را بلعید +عکس

نشست زمین در روسیه دو خودرو را بلعید .

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل،‌این حادثه در شهر نووسیبیرک" هنگامی رخ داده که لوله آب گرم یک ساختمان که از خیابان می گذشت ترکیده و تجمع آب باعث فرونشست زمین شده است.

--- ---

با وقوع حادثه آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و تلاش کردند تا دو خودرو را از گودال بیرون بکشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رسانه های محلی درزمان حادثه هر دو خودرو پارک بوده و هیچکس در خودروها حضور نداشته است از این رو این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • سیل در تسوج ماشین‌ها را جلوی چشم صاحبانشان بلعید | ناله و شیون دردناک صاحبان خودروها را ببینید + فیلم
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل